لرستان

۲ سد “ماربره” و “مسعودآباد” دورود و ازنا ردیف اعتباری گرفتند

روزهای بروجرد- نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعه و احداث ۲ سد “ماربره” دورود و “مسعودآباد” ازنا در جدول ۲۰ بودجه سال ۱۴۰۰ قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، “حسین گودرزی” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال های گذشته ساخت چند سد برای ۲ شهرستان دورود و ازنا پیش بینی  و فاز اول مطالعه تعدادی از این سدها انجام گرفته بود، اما مطالعه تکمیلی هر یک نیازمند چند میلیارد تومان اعتبار و لازمه اجرای آنها قرار گرفتن در جداول بودجه خصوصا ردیف ملی می باشد که تاکنون اقدامی صورت نگرفته بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی های صورت گرفته و مساعدت ویژه کمسیون تلفیق، مطالعه تکمیلی و احداث ۲ سد ماربره و مسعودآباد در جدول ۲۰ بودجه سال ۱۴۰۰ قرار گرفت و ابلاغ شد.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سد ماربره با تخصیص ۲۶میلیون متر مکعب آب برای تامین آب شرب پایدار شهر دورود و سد مسعود آباد ازنا برای آب کشاورزی و صنعتی منطقه ویژه اقتصادی استفاده می شود.

 گودرزی گفت: علاوه بر این ۲ سد، اقدامات قابل توجهی برای به جریان افتادن ساخت سد ژان دورود در دست اقدام است که به زودی در رابطه باجزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close