اخبار بروجرد

تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بروجرد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد از تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بروجرد خبر داد.

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دستور مقامات قضایی و طبق قانون با اشخاصی که در اراضی کشاورزی و باغات و حریم جاده مبادرت به ساخت‌وساز غیرمجاز کنند برخورد شدید خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیرو جلسات متعدد در خصوص ساماندهی وضعیت ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی با هماهنگی فرمانداری و همکاری جهاد کشاورزی، راهداری و نیروی انتظامی با جدیت تمام و طبق حکم دادستانی شهرستان تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در دستور کار قرارگاه مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح شهرستان قرار گرفت.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در پی تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز، بیش از ۳۰۰ مترمربع از زمین‌های کشاورزی شهرستان آزاد شد و به چرخه تولید بازگشت.

گودرزیان اضافه کرد: با توجه به اهمیت حفظ کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز، ۲ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی که شامل یک بنای ۱۶۰ متری در ۳ طبقه و یک بنای ۱۰۰ متری بود با حضور مسئولان ذی‌ربط در جاده دانشگاه اراضی شیخ میری سادات بروجرد قلع‌وقمع شد.

وی بیان کرد: ساختمان جاده دانشگاه در سه طبقه احداث شده بود و به دلیل قرار گرفتن در حریم و اراضی کشاورزی صبح امروز با هماهنگی فرمانداری، دادستانی، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی شهرستان تخریب شد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: با برگزاری جلسات متعدد در دفتر امام‌جمعه و فرمانداری به جهت اهمیت موضوع و به‌منظور جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز با همکاری همه دستگاه‌ها ذی‌ربط تصمیم بر برخورد شدید با متخلفان در روزهای آتی اتخاذ شد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close