اخبار ایران

پاسخ سعید جلیلی به حضورش در انتخابات به عنوان کاندیدای پوششی

روزهای بروجرد- سعید جلیلی گفت: عرصه انتخابات عرصه حضور نامزدها برای ارائه برنام و جلب اعتماد مردم است.

به گزارش خبرآنلاین، سعید جلیلی برای دومین بار به صحنه انتخابات ریاست جمهوری آمد تا شانس خود را بیازماید. او سال ۹۲ هم عزم ریاست جمهوری کرده بود اما در طوفان مناظرات انتخاباتی شانسی برای پیروزی نیافت.

گرچه تصور می شد با آمدن رئیسی او دیگر پا به عرصه نگذارد اما به نظر می رسد جلیلی در قامت یک کاندیدای پوششی قرار است ایفای نقش کند.

سعید جلیلی از کاندیداهای ریاست جمهوری بعد از ثبت نام در انتخابات، در پاسخ به این سوال که گفته می شود کاندیدای پوششی ابراهیم رئیسی هستید و در ازای معاون اولی کنار خواهید کشید، پاسخی مبهم داد و گفت: عرصه انتخابات عرصه حضور نامزدها برای ارائه برنامه هایشان و جلب اعتماد مردم است.

او افزود: این اصل اساسی است که هر نامزدی باید مورد توجه قرار دهد. در ۸ سال تحت عنوان «دولت سایه»، سایه به سایه تحولات  کشور را دنبال کردیم و برای موضوعات مختلف و اولویت های اصلی کشور ، راه حل ها و پاسخ های را که از نظر ما بی طرف و قابل دفاع است پیدا کردیم.

جلیلی ادامه داد: این برنامه را به مردم عزیزمان ارائه خواهیم داد البته جبهه انقلاب و کسانی که همفکر و همسو هستند یقینا در این تصمیم سعی خواهند کرد که این مسیر و اقداماتی را که دنبال می کنند را به شکلی هم افزا دنبال کنند.

او عنوان کرد: اینکه بعضا اظهاراتی از سوی برخی نامزدهای محترم مطرح می شود بسیار قابل تأمل است ما باید برای ۴ سال آینده مبتنی بر ۸ سال گذشته برنامه داشته باشیم کشور بنگاه نیست که سرمایه هایمان را به حراج بگذاریم بلکه باید روی سرمایه های مان حساب باز کنیم و با برنامه داشتن این سرمایه ها را ارتقا دهیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close