اخبار لرستانویژه ها

معاون استاندار: دستگاه‌های اجرایی لرستان نسبت به انتقادات واکنش منفی نداشته باشند

روزهای بروجرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی نباید نسبت به انتقادات واکنش منفی نشان دهند بلکه با حوصله برای رفع مشکلات و مسائل اقدام کنند.

به گزارش ایرنا محمود ثمینی در نشست هم‌اندیشی با روابط‌ عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید روابط‌ عمومی را مکلف کنند که نسبت به عملکرد مجموعه در قالب نظرسنجی خارج از سازمان اطلاعاتی را کسب نمایند تا برای رفع ضعف‌ها زمینه‌سازی شود.

وی تصریح کرد: باید اقدامات روابط عمومی را شناسایی کنیم چراکه در صورت واقف شدن به نقش آن، همگان متوجه خواهند شد که بیشترین سرمایه گذاری را باید در این حوزه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه “روابط عمومی” از سال ۶۹ به عنوان یک رشته دانشگاهی معرفی شد افزود: مردم از طریق روابط عمومی ها متوجه اقدامات ارزشمند مسئولان می‌شوند و این نقش بی بدیل مجموعه روابط عمومی است.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: افرادی که در دستگاه‌های اجرایی به عنوان روابط‌عمومی منصوب می‌شوند باید نسبت به جایگاه این وظیفه مهم شناخت داشته باشند و از مجموعه علومی استفاده کنند که تاثیرگذار باشد.

ثمینی افزود: روابط‌ عمومی ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و اقدامات دستگاهای اجرایی باید برای آگاهسازی و اطلاع رسانی به موقع، از طریق روابط عمومی هوشمند بیان شود که به همین منظور افراد فعال در این زمینه باید آموزش های لازم را به صورت مداوم کسب کنند.

وی ادامه داد: اگر دستگاه های اجرایی به روابط عمومی ها توجه کافی نداشته باشند ضرر خواهند کرد چراکه در این صورت خدمات بیان نخواهد شد و مردم نسبت به مجموعه سرگردان می‌شوند.

ثمینی با بیان اینکه هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست افزود: اقداماتی که انجام می‌شود باید گره گشای مشکلات عمومی باشد بنابراین باید از نارضایتی ها در جامعه آگاه باشیم و نسبت به برطرف کردن آن تلاش کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: سند پرافتخار حضور مردم در انتخابات بار دیگر برگ زرینی در نظام اسلامی خواهد بود و تمام تدبیر لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و آرام در استان فراهم شده است.

ثمینی یادآور شد: مجموعه اصحاب رسانه باید مردم را بر ضرورت حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنند چراکه دشمنان نظام با اقدامات تبلیغاتی سعی در ناامیدی مردم و عدم شرکت در انتخابات دارند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close