لرستان

مرتضی محمودوند: بررسی مجدد صلاحیت داوطلبان شوراهای لرستان بدون اغماض انجام می‌شود

روزهای بروجرد- رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان گفت: بررسی مجدد صلاحیت داوطلبان شوراهای استان برای انتخابات خرداد امسال با دقت و بدون اغماض انجام می‌شود تا هیچ حقی از آنها ضایع نشود. 

به گزارش ایرنا مرتضی محمودوند در حاشیه بررسی مجدد پرونده‌ داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای استان افزود: با همکاری و تلاش دبیرخانه هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی لرستان کار بررسی پرونده ها طی چند روز گذشته آغاز شده است. 

وی یادآور شد: با توجه به اشرافیت و حوزه کاری خوب اعضای دبیرخانه این هیات تاکنون کارهای خوبی انجام گرفته و روند بررسی پرونده ها به خوبی پیش رفته است. 

محمودوند تاکید کرد: رعایت تمام جوانب و قوانین در دستور کار قرار گرفته است و داوطلبان مطمئن باشند هیچ حقی از افراد ضایع نخواهد شد. 

وی صیانت از آرای مردم و امنیت انتخابات را مهم برشمرد و یادآور شد: در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است و مردم باید اطمینان داشته باشند این دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به خوبی و با سلامت کامل برگزار خواهد شد.

کار بررسی داوطلبان رد صلاحیت شده شورای های اسلامی شهر و روستا تا ۲۲ اردیبهشت توسط هیات عالی نظارت استان به اتمام می رسد و ۲۳ اردیبهشت در اختیار ستاد انتخابات قرار خواهد گرفت.

یک هزار و ۴۸۵ داوطلب شوراهای اسلامی شهرهای لرستان ثبت نام کردند که صلاحیت ۱۳۸نفر از آنها در هیات‌های اجرایی و ۹۷ نفر در هیات نظارت رد شد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close