اخبار ایران

محسن رضایی: مسیر انقلاب را در اداره کشور به انحراف کشاندند

روزهای بروجرد- محسن رضایی گفت: اگر امروز حال مردم ایران خوش نیست و مردم ناراحت و عصبانی هستند به خاطر تغییر ریل انقلاب است. مسیر انقلاب را در اداره کشور به انحراف کشاندند. اگر امروز آلودگی امنیتی و تاخت و تازهای دلالان را می بینیم به دلیل انحراف است. امروز ما مسئولان کشور باید شرمنده مردم باشیم. من هم که در دولت نبودم شرمنده مردم هستم. در بخشی از اداره کشور نامحرمان و نااهلان وارد شده‌اند. آسمان ما را بردند. ترکیه و ‌امارات مزیت نسبی آسمان ما را بردند.

به گزارش شفقنا، محسن رضایی پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: اگر امروز حال مردم ایران خوش نیست و مردم ناراحت و عصبانی هستند به خاطر تغییر ریل انقلاب است. مسیر انقلاب را در اداره کشور به انحراف کشاندند. اگر امروز آلودگی امنیتی و تاخت و تازهای دلالان را می بینیم به دلیل انحراف است. امروز ما مسئولان کشور باید شرمنده مردم باشیم. من هم که در دولت نبودم شرمنده مردم هستم. در بخشی از اداره کشور نامحرمان و نااهلان وارد شده‌اند. آسمان ما را بردند. ترکیه و ‌امارات مزیت نسبی آسمان ما را بردند.

وی ادامه داد: چرا باید این طور باشد؟ آقایانی که آمدند در این چند روز من گوش کردم، از فساد و تبعیض گفتند، اما سهم خود را نگفتند. امروز روز شعار دادن نیست، باید عمل کرد. تکرار دولت‌های گذشته سم مهلک آینده ایران است. اگر از جناح‌های سیاسی در دولت آینده می‌آیند به دلیل شایستگی باشد نه امضاهای طلایی. ببینید چه بلایی بر سر بورس آوردند! بله، اقتصاد نه پادگان است نه دادگاه، اما جای فلسفه‌بافی هم نیست.

وی گفت: در سال ۹۲ یک هزار تومانی بالا گرفتم و گفتم که این کلیدهای بی‌خاصیت کاری نمی‌کنند، اما ارزش این هزار تومانی را از بین می‌برند. چرا به هشدارها توجه نکردید؟ صندوق جبران ضرر مال‌باختگان بورس را تاسیس می‌کنیم. آمده‌ایم که سپر شویم نه اینکه مردم را سپر خود کنیم. آمده‌ایم تا مردم دوباره شاد و خوشحال باشند.

رضایی در پایان گفت: کسانی اینجا آمدند که تراژدی بود همراه با یک نمایشنامه کمدی، انگار نه انگار برخی از این افراد خود دخیل بوده‌اند. آمدند هر کدام حرف عجیبی زدند و برخی گریه کردند.

 

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close