اخبار بروجردلرستان

لرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد

روزهای بروجرد- مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: با همدلی و همراهی مردم شریف استان، تمام شهرهای لرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند.

 احمد حسین فتایی با اعلام این خبر، گفت: بنا بر آخرین اعلام وضعیت صورت گرفته توسط معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و درمان، شهرستان‌های چگنی و رومشگان در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی قرارگرفته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با تأکید بر این نکته که وضعیت موجود بسیار شکننده خواهد بود، تصریح کرد: ضمن تشکر از همراهی و همدلی تمامی اقشار استان به‌خصوص اصناف و کسبه و تلاش خستگی‌ناپذیر کادر درمان، اصحاب محترم رسانه و صداوسیمای استان، لازم است پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد تا شاهد بازگشت استان به وضعیت پرخطر و قرمز نباشیم.

وی سپس ادامه داد: وضعیت فعالیت گروه‌های شغلی در شهرستان‌های استان بنا بر مصوبه ستاد ملی برای گروه‌های ۱ تا ۴ اجرا می‌شود و از تمامی مردم شریف استان می‌خواهیم از برگزاری و حضور در تجمعات گسترده ازجمله آرامستانها و مراسمات شادی و عروسی به‌شدت پرهیز نمایند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در پایان خاطرنشان ساخت: ترددهای غیرضروری شهری و بین‌شهری یکی دیگر از دلایل افزایش زمینه شیوع ویروس کرونا است که لازم است بیش از گذشته کاهش یابد و نظارت‌های دقیق در این خصوص صورت خواهد گرفت.  

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close