اخبار ایران

علم‌الهدی: کسانی که می‌گویند مردم در انتخابات شرکت نکنند، کافرند

روزهای بروجرد- امام جمعه مشهد با بیان این‌که کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، کافرند، گفت: ۴۲ سال مردم ما پای انقلاب ایستادگی کردند و عزتشان بر دنیا تثبیت شد و امروز این دنیای استکبار است که در برابر ما مستاصل شده است.
به گزارش ایسنا حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: روز به روز گرانی‌ها در حال زیاد شدن است و تورم در کشور ۴۳ درصد است و تا روزی که دولت جدید بیاید و بخواهد مدیریت را شروع کند برآورد‌ها این است به ۴۷ درصد برسد؛ ۱۳ هزار میلیارد دلار قرض به بانک داریم و مدیریتی که می‌خواهد بیاید باید این را مدیریت کند و البته ما نومید نیستیم، زیرا خدا داریم و با امید به خدا نومید نمی‌شویم، اما بدانید اگر می‌خواهید در این مسئله مشکلات اقتصادی موفق شوید باید کاری کنید که در فتح خرمشهر صورت گرفت. آنجا مردم به سراغ کمک دین خدا رفتند و شما هم به سراغ کمک دین خدا بروید. اینکه یک آدم قلم شکسته‌ای در فضای مجازی بنویسد که در انتخابات شرکت نکنید این یک نومیدی و کفر است و آن که این‌ها را نوشته، مشرک است.

علم‌الهدی بیان کرد: ۴۲ سال مردم ما پای ستون خیمه نظام ایستادند و پای انقلاب ایستادگی کردند و عزت و اقتدارشان بر دنیا تثبیت شد و امروز دنیای استکبار در برابر ما مستاصل است. چرا نومید شویم؟ امیدواری باید با حرکت در راه خدا باشد. مشکلات کشور ما همه قابل حل است، اما نیازمند مدیری هستیم که کارآمد باشد و خداباور و معادباور باشد و از شب اول قبر و بازخواست خدا در صحرای محشر بترسد و ثالثا جهادگر باشد و روز و شب دنبال حل مشکل باشد.

وی گفت: اگر در انتخابات قوی شرکت کرده و چنین مدیری را پیدا کنید که معادباور و خداباور و جهادگر باشد مشکلات حل می‌شود و از محاصره مشکلات اقتصادی خارج می‌شویم؛ بیش از ۶۰۰ نفر کاندیدا شده‌اند و باید چنین فردی را پیدا کنید. مشکلات ما غیرقابل حل نیست که بگویند در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

علم‌الهدی افزود: وضع فعلی معلول فساد است؛ معلول ناکارآمدی است و عده‌ای آمدند که جهادگر نبودند و ساعت اداری کار کردند و مملکت روی زمین بود و سوم مسئله نگاه به بیرون؛ به داخل نگاه نداشتند و به دست دشمن نگاه کردند. گفتند ۱۰۰ روز مشکل مردم را حل می‌کنیم؛ این‌ها درغگو و خائن نبودند؛ محاسبه کردند همه مشکلات مربوط به تحریم است و اگر از فناوری هسته‌ای دست بکشیم و تحریم برداشته شود مشکلات حل می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند این دشمن است و این گونه نیست به شما سریع دست بدهد مخصوصا اگر بفهمد تحریم‌هایش کارآمد بوده؛ به عهد و پیمانش امید نیست؛ گفتند این کار را می‌کنیم؛ مردم این دولت را انتخاب کردند و رهبری نیز مانع نشدند و فقط فرمودند این راه، راه درستی نیست و مسیر به نتیجه نمی‌رسد؛ برخلاف تذکر رهبری ۱۰۰ روزه که هیچ، ۸ سال به مشکلات اضافه شد، چون چشم به دروازه غرب داشتند. آن‌ها که می‌گویند دولتی بیاورد که با دنیا بسازد، این دنیا فقط آمریکا و اروپا نیست، چون این‌ها استعماگر و دزد هستند و دو قرن خون مردم را مکیده‌اند و دنیا فهمیده آمریکا و اروپا دزد و مستکبر هستند.

آیت الله علم‌الهدی اضافه کرد: تقابل ما با آمریکا تقابل با استعمارگر و قاتل جان است. می‌گویند با دنیا تعامل کنید. دنیا انگلیس ناپاک و آمریکای جهانخوار و فرانسه و استکباری است که اکنون ۱۰۰ مورد قتل عام راه انداخته است؟ این دنیاست؟ این‌ها دنیا نیستند؛ دنیا تمام دنیا و کشور‌های آزاد و دولت‌های عظیم هستند که حرفشان در اقتصاد بالای حرف آمریکاست.

وی بیان کرد: دو اصل برای رئیس جمهور بعدی و برای شما باید مهم باشد؛ اصل اول زاویه نداشتن با مقام معظم رهبری است. در دولت‌های گذشته هر دولتی که آمد به مقداری که با رهبری زاویه داشت به مردم خسارت زد؛ اصل دوم اینکه یک آدم جهادگر می‌خواهیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close