اخبار بروجرداخبار لرستان

رییس ستاد انتخابات استان لرستان: ایجاد هرگونه تجمع توسط کاندیداهای شوراها ممنوع است

روزهای بروجرد- رئیس‌ ستاد انتخابات لرستان گفت: ایجاد هرگونه تجمع حتی در زمان قانونی تبلیغات توسط کاندیداهای شوراها ممنوع است و صورت مشاهده تخلف احتمالی برخوردهای قانونی اعمال می‌شود.

به گزارش تسنیم، محمود ثمینی در رابطه با آخرین وضعیت تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی از طرف هیئت نظارت استان لرستان اظهارداشت: در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان از جمله شهرهای خرم‌آباد و بروجرد برای کاندیداهای تایید صلاحیت نشده که شرایط قانونی را دارند یک فرصت اعتراض به موضوع رد صلاحیت خود در هیئت مرکزی نظارت لحاظ شده است.

وی افزود: در بحث اعلام اسامی کاندیداها نیز تا زمانی که به طور قطع این افراد مشخص نشوند اسامی نهایی تایید یا رد صلاحیت شدگان معرفی نمی‌شود و در صورت اعلام قطعی فهرست اسامی توسط فرمانداری‌‌ها اعلام می‌شود.

رئیس‌ ستاد انتخابات استان لرستان عنوان کرد: در بحث هیئت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری نیز از آنجا که قبلاً به صورت مشترک انتخاب شده‌اند فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده‌اند.

وی بیان کرد: به دنبال فراهم ساختن شرایط برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در یک شرایط مطلوب هستیم.

ثمینی تاکید کرد: با توجه به اینکه هنوز زمان تبلیغات کاندیداها شروع نشده است هرگونه تبلیغات به شکل رسمی تخلف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد هرگونه تجمع حتی در زمان قانونی تبلیغات توسط کاندیداها ممنوع است گفت: در صورت مشاهده تخلف احتمالی برخوردهای قانونی اعمال می‌گردد بنابراین با توجه به شرایط کرونایی استان لرستان و وضعیت رنگ بندی شهرها، کاندیداها نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

ثمینی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی فضای مجازی بهترین گزینه برای تبلیغات کاندیداهاست اظهارداشت: داوطلبان فعالیت‌های سیاسی خود را برای برگزاری پرشور انتخابات و افزایش مشارکت مردم از ظرفیت فضای مجازی بهره گیرند.

وی افزود در بحث شرکت رای اولی‌ها در انتخابات نیز باید گفت پس از اعلام سازمان آمار کشور و لحاظ شرایط سنی برای رای دهندگان، این موضوع برای حضور رای اولی‌ها در انتخابات اطلاع رسانی می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close