اخبار بروجردلرستانویژه ها

کاهش موارد ازدواج در لرستان

روزهای بروجرد- مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان لرستان گفت: در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۸ هزار واقعه ازدواج ثبت شده که از این تعداد بیش از ۲ هزار مورد به طلاق منجر شده است.

علی اکبر باقری در گفت‌وگو با تسنیم از ثبت بیش از ۸ هزار واقعه ازدواج طی ۶ ماهه نخست امسال در استان خبر داد و اظهار داشت: تعداد ازدواج‌های ثبت شده طی ۶ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از نیم درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه از تعداد ۸ هزار و ۴۴۲ واقعه ازدواج در استان طی ۶ ماهه اول امسال بیش از ۲ هزار واقعه طلاق رخ داده است افزود: در شهرستان خرم‌آباد از هر ۲ هزار و ۴۴۸ واقعه ازدواج ۷۴۴ و در بروجرد از تعداد هزار و ۴۰۹ واقعه ازدواج ۴۴۰  طلاق ثبت شده  است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان لرستان عنوان کرد: در شهرستان کوهدشت از هزار و ۲۸۲ واقعه ازدواج متاسفانه ۱۹۰ مورد طلاق و در شهرستان دورود نیز از ۸۷۴ ازدواج ۲۳۹ طلاق رخ داده است.

وی با اشاره به ازدواج و طلاق‌های ثبت شده در سایر شهرستان‌های استان گفت: در شهرستان دلفان از هر ۸۲۰ ازدواج ۱۶۷ طلاق، در الیگودرز از ۷۱۳ واقعه ازدواج  ۱۳۳ مورد طلاق و همچنین در شهرستان  ازنا از هر ۳۱۵  واقعه ازدواج ۸۱ مورد طلاق به وقوع پیوسته است.

باقری تصریح کرد: در شهرستان‌های سلسله از  ۳۱۳ واقعه ازوداج  ۶۸ طلاق و پلدختر از ۲۶۸ واقع ازدواج ۴۶ طلاق رخ داده است.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close