اخبار بروجرد

نقاط حادثه خیز شهرستان بروجرد اصلاح می‌شود

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس گفت: اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان بروجرد در دستور کار دولت قرار گرفت.

عباس گودرزی در حاشیه بازدید از نقاط حادثه خیز شهرستان بروجرد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان بروجرد در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی افزود: با پیگیری‌های متعددی که انجام شد و با رایزنی‌های به عمل آمده با وزارت راه، توانستیم نقاط حادثه خیز  شهرستان بروجرد را مشخص کرده و اصلاح این نقاط در دستور کار قرار گیرد.

نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: تعدادی از محورهای تردد روستایی از جمله روستای گیجالی، دره سیدی، دهگاه و تعداد ۱۵ روستا در بخش‌های مختلف شهرستان از این اصلاحات جاده‌ای بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: هدف از اصلاح نقطه‌ای در جاده‌های روستاها در سطح شهرستان بروجرد، کاهش تصادفات و تامین جان مردم و ساکنان این روستاهاست.

گودرزی تصریح کرد: ونایی جزء اماکن گردشگری و تفریحی بروجرد است ولی از آسفالت خوبی بهره‌مند نیست از طرفی وجود دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر تردد را چند برابر کرده است که با حمایت‌های فرمانداری و وزارت راه مسیر دسترسی به شهر ونایی سابق بر این اصلاح هندسی انجام شده بود و هم اکنون پیگیر روکش آسفالت این مسیر پر تردد و گردشگری هستیم.

وی در رابطه با دیگر مسیرهای اصلاح پذیر شهرستان بروجرد نیز خاطر نشان کرد: مسیر دسترسی به آبسرده و محور دره نیز برای اصلاح در حال پیگیری است که بعد از این پروژه این مسیرها مرمت و بازسازی و نقاط حادثه خیز اصلاح می‌شود.  

نماینده بروجرد خاطرنشان کرد: بازدیدی هم از محور کمربندی شهرستان و پل روستای فیال داشتیم که در این بازدیدها مقرر شد جهت روکش آسفالت کمربندی و احداث پل دسترسی روستای فیال در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

 

 

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close