اخبار بروجرد

معاون رییس جمهور در امور زنان: حمایت می کنیم تا اشترینان مرکز صادرات فرش در استان شود

روزهای بروجرد- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با توجه به اینکه در زمینه فرش و قالی بافی توانمندی‌های خوبی در اشتریان وجود دارد از بانوان تولیدکننده در این بخش حمایت می‌کنیم تا اشتریان مرکزی برای صادرات فرش در استان لرستان شود.

به گزارش تسنیم، انسیه خزعلی در نشست با زنان سرپرست خانوار و کارآفرین اشترینان اظهار داشت: اشتغال و کارآفرینی برای بانوان، فرزندان و همسرانشان یکی از دغدغه‌های همیشگی بانوان است.

وی افزود: با برنامه‌هایی که معاونت امور زنان در بخش‌های توانمندسازی، اشتغال و کارآفرینی و آسیب‌زدایی دارد، ایجاد اشتغال‌های خانواده محور است تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات شما و دردها و رنج‌هایتان را با همکاری خود شما تسکین دهیم و برطرف کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه توانمندی شما سرمایه‌ شماست عنوان کرد: مهارت‌هایی که می‌آموزید و به منصه ظهور می‌رسانید توانمندی‌های شما هستند که سعی می‌کنید در عمل نشان دهید.

خزعلی گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و پشتیبانی‌هایی که دولت برای اشتغال زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست با ایجاد مشاغل خانواده محور در نظر گرفته است امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

وی با اشاره به توانمندی بانوان اشترینان در بافت فرش عنوان کرد: در زمینه فرش و قالی بافی توانمندی‌های خوبی در اشترینان وجود دارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: از بانوانی که بتوانند در این زمینه فعالیت کنند حمایت می‌کنیم و صادرات و فروش تولیدات آنان را نیز تضمین می‌کنیم تا اشترینان مرکزی برای بافت فرش و صادرات آن شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close