اخبار بروجرد

مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب در بروجرد ایجاد می‌شود

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب با همکاری سازمان پسماند شهرداری بروجرد و با اعتبار چهار میلیارد ریال ایجاد می‌شود.

رحیم جافری در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرداری بروجرد در راستای حل یکی از معضلات ریشه ای و بهداشتی در سطح محله‌ها، معابر و کوچه های شهر اقدام به ایجاد این مرکز کرده است.

وی اظهار داشت: از این رو براساس شیوه نامه ها و دستورالعمل های قانونی مقید به آن پس از مکاتبات فراوان با سازمان‌های ذیربط و اخذ مجوزهای لازم و اخذ زمین مورد نظر در فاز نخست بدون همکاری ارگانها، نهادها و گروه‌های دوستدار حیوانات اقدام به ساخت مرکز کنترل جمعیت و نگهداری سگ‌های بدون صاحب کرده است.

شهردار بروجرد بیان ‌کرد: این مرکز در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع در اراضی ملی و در مجاورت محل دفع پسماندهای شهری بنا شده و دارای کلیه زیر ساختها و تجهیزات لازم جهت نگهداری بیش از یک هزار و ۲۰۰ قلاده سگ است.

جافری اضافه کرد: از جمله امکانات ایجاد شده در این مکان می توان به فنس کشی کامل محیط، ساخت کلبه های مخصوص حیوانات، استقرار ۲ غرفه کانکس، لوله کشی آب، سرویس بهداشتی، و بتن ریزی محوطه داخلی آن اشاره کرد.

وی بیان کرد: لازم به ذکر است شهرداری بروجرد به عنوان مجری این پروژه که در مراحل پایانی خود قرار دارد و طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید آماده همکاری با کلیه نهادها و گروهای دوستدار و حامی حیوانات می باشد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close