اخبار بروجردلرستان

احداث پایگاه امداد هلال احمر در جاده بروجرد – خرم‌آباد ضروری است

روزهای بروجرد- رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: با توجه به حجم بالای تردد خودرویی در جاده‌های شهرستان احداث پایگاه امداد جاده‌ای سلمان در جاده بروجرد – خرم آباد ضروری است.

محمد کرمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شهرستان بروجرد  پایگاه های زالیان و اشترینان دارای ساختمان هستند اما در حال حاضر نیروهای هلال احمر در اردوگاه سلمان حضور دارند که احداث پایگاه امداد جاده ای سلمان در جاده بروجرد به خرم آباد ضروری است.

وی اضافه کرد: نیروهای هلال احمر در اردوگاه سلمان مستقر بوده در حالی که باید پایگاه امداد همجوار جاده باشد تا در صورت نیاز اقدامات لازم در کمترین زمان صورت گیرد.

کرمی هزینه مورد نیاز برای ساخت این پایگاه امدادی را حدود ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: هم اکنون پیگیر تملک زمین برای احداث این پایگاه هستیم اما در مجموع ۵۰ میلیارد ریال هزینه برای ساخت و توسعه انبار امدادی نیاز است.

وی افزود: با توجه به احداث بزرگراه جدید و این که در آن منطقه پایگاه امدادی وجود ندارد، ساخت و احداث این پایگاه امداد هلال احمر ضروری است.

هلال احمر شهرستان بروجرد دارای سه پایگاه امداد و نجات جاده ای در جاده بروجرد به اراک، جاده بروجرد به همدان و جاده بروجرد به خرم آباد می باشد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close