اخبار بروجرد

هنرستان هنرهای زیبا می‌تواند نقش مهمی در اعتلای فرهنگ بروجرد ایفا کند

روزهای بروجرد- مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: هنرستان هنرهای زیبا می‌تواند نقش مهمی در ارتقا و اعتلای فرهنگ شهرستان ایفا کند.

محمد مهرافزون در جلسه‌ای پیرامون تأسیس و راه‌اندازی هنرستان هنرهای زیبا دخترانه برگزار شد، اظهار کرد: هنرستان هنرهای زیبا دخترانه در راستای برقراری عدالت آموزشی که یکی از اهداف اصلی سند تحول بنیادین است و با هدف جذب هنرجویان مستعد و خلاق هنری تأسیس می‌شود.

به گزارش ایسنا وی تصریح کرد: ما می‌توانیم با بسترسازی مناسب برای آموزش هنرجویان دوره متوسطه دوم علاقه‌مند و مستعد در زمینه‌های علمی و آموزشی رشته‌های مختلف هنری، شرایط لازم ادامه تحصیل در مراکز آموزش عالی را برای آن‌ها فراهم بیاوریم و با تقویت و توسعه رشته‌های هنرستان دخترانه هنرهای زیبا جهت شناسایی استعدادها نهفته شهرمان را بهتر گام برداریم و نیروی انسانی متعهدی درزمینه‌های مختلف هنری تربیت کنیم.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: هنرستان هنرهای زیبا می‌تواند مهم‌ترین زیرساخت در حوزه‌های فرهنگی و هنری بروجرد شمرده ‌شود و راه‌اندازی آن می‌تواند نقش مهمی در ارتقا و اعتلای فرهنگ شهرمان ایفا کند و تلاش و همت خود را به کار می‌بریم تا با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های مدون، این هنرستان برای دختران نیز تشکیل شود تا بتواند استعدادها و ظرفیت‌های موجود در این زمینه نیز شکوفا گردد و همچنین استقبال خانواده‌ها از رشته‌های این هنرستان در آینده باعث رونق بیشتر رشته‌های هنری در سطح شهرستان خواهد بود.

مهرافزون ضمن اشاره به اینکه این هنرستان در استان شاخص است و پیگیری‌های لازم پیرامون راه‌اندازی این هنرستان از طریق وزارت انجام خواهد گرفت، افزود: با راه‌اندازی و تأسیس این هنرستان می‌توانیم شاهد درخشش دانش آموزان مستعد درزمینهٔ ی فرهنگ و هنر در سطح شهرستان، استان و کشور باشیم.

همچنین ریاست اداره‌ ارشاد اسلامی در زمینه اجرا و تدریس دروس تخصصی این هنرستان قول مساعد لازم را دادند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close