اخبار بروجردویژه ها

معاون فرماندار: وضعیت کرونایی در شهرستان بحرانی است/ بستری روزانه ۳۰ نفر در بروجرد

روزهای بروجرد- معاون فرماندار بروجرد گفت: وضعیت کرونایی در شهرستان بحرانی و خطرناک است و هم اکنون ظرفیت بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) تکمیل شد.

مسعود فلاح در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز باعث شد وضعیت کرونا در شهرستان بروجرد قرمز و بحرانی شود.

وی اظهار داشت: اعمال محدودیت های سخنگیرانه برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامتی مردم اعمال شده است ولی متاسفانه مردم رعایت نمی کنند.

معاون عمرانی فرماندار بروجرد گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز متاسفانه امروز جمعه پارک شهید بهشتی و بلوار بهشت و گلدشت و جاده دانشگاه مملو از جمعیت و خودروهای شخصی بود.

فلاح افزود: روزانه بیش از ۱۰۰ نفر در بروجرد به کرونا مبتلا می شوند که حدود ۳۰ نفر نیاز به بستری در بیمارستان دارند و امکانات بیمارستانی شهرستان جوابگو مبتلایان نیست.

وی اظهار داشت: قطع زنجیره کرونا بستگی به رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم دارد و در خانه ماندن یکی از راههای اصلی برای مهار شیوع ویروس کرونا است.

معاون عمرانی فرماندار بروجرد گفت: اگر مردم سری به بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) بزنند متوجه خواهند شد که وضعیت کرونا بحرانی است و باید جدی تر به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close