اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) ستودنی است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار شهرستان بروجرد گفت: مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای تامین امنیت همه جانبه کشور، ستودنی است.

احمد گودرزیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این هفته که مزین به نام مبارک امام عصر(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است فرصت مناسبی برای قدردانی از تلاش های بی وقفه آنان در تامین امنیت کشور است.

وی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) حول محور ولایت و با ایمان به خدا قدم در راه بزرگی نهاده اند که ثمره آنان تامین امنیت برای جامعه است.

رییس شورای تامین شهرستان بروجرد همچنین گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) برای تامین امنیت از جان شیرین خود مایه می گذارند و در همه زمینه ها ورود کرده و جانفشانی می کنند.

گودرزیان افزود: سرباز گمنام امام زمان(عج) بودن افتخار بزرگی است که نصیب افراد خاص جامغه می شود که این نامگذاری ارزشمند توسط معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) انتخاب شده است.

وی اظهار داشت: امنیت اقتدار ایران اسلامی در داخل و خارج از مرزها با مجاهدت های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) به همراهی سایر نیروهای مسلح تامین شده است

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close