اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: فضای مجازی در شهرستان بروجرد باید کنترل شود

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: ارائه ابزارهای مالی از سوی کشورهای اروپایی وقت کشی به نفع امریکا است و مشکلی از ایران حل نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: ابزار پشتیبانی مبادلات تجاری متعلق به یک شرکت خصوصی است که در فرانسه به ثبت رسیده و آلمان و انگلیس سهامدار آن هستند.

وی اظهار داشت: آنها می‌خواهند پول نفت ایران را از کشورهای خریدار بگیرند و به جای ان غذا و دارو به ایران بدهند و این یک نوع بازی دادن ایران و تقسیم کار بین آمریکا و اروپا است.

وی با اشاره به تصمیم آمریکا برای خروج از خلیج فارس اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب ترامپ را در پیش چشم جهانیان تحقیر کرد و بازتاب گسترده برخورد قاطعانه رهبری باعث شکست برنامه‌های آمریکا در منطقه شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی در خلیج فارس آمریکا را شوکه کرد و می‌تواند از عوامل خروج آنها از خلیج فارس باشد.

فضای مجازی در شهرستان بروجرد باید کنترل شود

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به تخریب و توهین به چهره‌های مختلف در فضای مجازی اظهار داشت: انتقاد خوب و سازنده مفید و می‌تواند مؤثر باشد ولی دروغ، توهین و تهمت در فضای مجازی شایسته نیست و مخرب است و پلیس فتا، وزارت اطلاعات و دادگستری شهرستان باید نسبت به شناسایی کانال‌های توهین کننده اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: از دادستان شهرستان بروجرد تقاضا می شود نسبت به شناسایی افرادی که این کانال‌های تلگرامی اقدام کند و آنها را به اشد مجازات برسانند.

روند کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی یک توطئه جهانی است

امام جمعه بروجرد با اشاره به روز جهانی جمعیت گفت: یکی از معیارهای توسعه و پیشرفت کشور جمعیت جوان است و باید تلاش کنیم جمعیت این قشر همواره جوان و پویا بماند.

وی اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند مقابل رشد جمعیت کشورهای اسلامی از جمله ایران را بگیرند و از افزایش جمعیت کشورهای غیر اسلامی حمایت می‌کنند.

پرداخت مالیات یک وظیفه است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به روز ملی مالیات بیان کرد: بازاریان و مردمی که مالیات به آنان تعلق می‌گیرد صادقانه به پرداخت مالیات اقدام کنند و اداره مالیات و دارایی نیز با تکریم ارباب رجوع در گرفتن مالیات دقت کند تا حق کسی ضایع نشود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close