اخبار بروجرد

ظرفیت بیمارستان آیت الله بروجردی تکمیل شده است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: کاهش آمار مبتلایان به کرونا و خروج از وضعیت قرمز در این شهرستان نیازمند عزم جدی مردم و همراهی با مسوولان و دستگاه‌های اجرایی است.

احمد گودرزیان در گفت و گو با ایرنا افزود: شرایط کرونایی بروجرد بحرانی و خطرناک است و برغم اعمال محدودیت‌های جدید در متاسفانه شاهد برپایی آیین‌های عزا و شادی در این روزهای سخت هستیم.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم کاهش یافته است، اظهار داشت: روز گذشته داماد بروجردی به خاطر برگزار کردن جشن عروسی در وضعیت قرمز کرونایی در یکی از روستاهای  شهرستان به همراه فیلمبردار این مراسم بازداشت شدند.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: انتظار می رود که مردم علیرغم همه مشکلات در کنار هم و با مشارکت و هماهنگی همه دستگاه‌های مرتبط در بروجرد نسبت به رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا شهرستان اهتمام بورزند تا هر چه سریعتر از این وضعیت و بحران پیش آمده عبور کنیم و به زندگی عادی برگردیم.

گودرزیان اضافه کرد: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در بروجرد و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی از امروز یکشنبه ۲۲ فروردین فعالیت کاری ادارات شهرستان بر حسب دستورالعمل شهرهای با وضعیت قرمز اجرا می‌شود.

وی بیان کرد : حضور یک سوم کارکنان در محل کار (برای ادارات ارائه دهنده خدمات غیر ضرور) و حضور یک دوم کارکنان در محل کار (برای ادارات ارائه دهنده خدمات ضرور) با تشخیص بالاترین مقام مسوول دستگاه مشخص شده و  دستگاه های اجرایی باید از ارایه خدمات به افراد بدون ماسک پرهیز کنند.

وی ادامه داد: ظرفیت بیمارستان آیت الله بروجردی تکمیل شده و باید از تخت های بیمارستانی دیگر مراکز درمانی شهرستان استفاده شود.       

هم اکنون تمام شهرستان های استان لرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close