اخبار بروجرد

رییس اورژانس هوایی کشور از محل استقرار بالگرد در بروجرد بازدید کرد

روزهای بروجرد- محمد سرور رییس اورژانس هوایی کشور از محل استقرار بالگرد اورژانس در بیمارستان ایت الله بروجردی(ره) شهرستان بروجرد بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، نماینده بروجرد در مجلس در حاشیه این بازدید گفت: مقدمات کار برای اختصاص یک دستگاه بالگرد به بیمارستان آیت الله بروجردی (ره) انجام شده و در نیمه ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

عباس گودرزی افزود: استقرار بالگرد اورژانس با هدف ارائه خدمات بیشتر در بخش درمان، در بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) مستقر می شود.

وی اظهار داشت: تست اولیه استقرار بالگرد امروز پنجشنبه با حضور رییس اورژانس هوایی کشور انجام شد و یک بالگرد اورژانس برای بررسی شرایط محیطی در بیمارستان آیت اله بروجردی به زمین نشست.

وی اضافه کرد: با توجه به مناسب بودن شرایط محیطی و آماده سازی مقدمات، قرار شد که به زودی یک فروند بالگرد هوایی به صورت دائم در محل بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) مستقر شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: با مستقر شدن بالگرد هوایی، گام بزرگ و ارزشمندی در توسعه درمان شهرستان برداشته خواهد شد.

رییس اورژانس استان لرستان نیز گفت: امروز با فرود بالگرد اورزانس در محل باند پرواز بیمارستان آیت اله بروجردی تست اولیه انجام شد.

علی صفدری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از طی فرآیند اداری یک دستگاه بالگرد به بیمارستان آیت اله بروجردی اختصاص داده خواهد شد.

وی اظهار داشت: هم اکنون در شهر های خرم اباد و الیگودرز اورژانس هوایی مستقر است و بروجرد سومین شهر استان برای استقرار بالگرد و افتتاح اورژانس هوایی است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close