اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: وضعیت شهرستان از وضعیت قرمز هم در حال گذر است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: اوضاع و احوال بروجرد خوب نیست.

احمد گودرزیان در جلسه ستاد مقابله با کرونا که ۱۶ فروردین‌ماه در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان وارد موج چهارم کرونا شده است.

به گزارش ایسنا وی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل‌های که آمده اگر وضعیت بر همین منوال باشد باید علاوه بر ورودی‌ها، خروجی‌های شهر را نیز ببندیم.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: اوضاع و احوال بروجرد خوب نیست و تعداد بستری‌ها در شهرستان نسبت به قبل زیاد شده است اگر رعایت نشود وضعیت بدتر خواهد شد.

گودرزیان اضافه کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم شهر دچار بحران خواهد شد هرچند در برای مقابله با کرونا تاکنون اقدامات مختلفی در شهرستان انجام شده است.

وی بیان کرد: در این راستا رسانه‌ها می‌توانند نقش بسزایی داشته و در جهت آگاه‌سازی مردم تلاش کنند تا مردم پای کار بیایند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: وضعیت بروجرد قرمز بوده اما در حال حاضر در حال رد شدن از قرمز است و کلیه دستگاه های که در ارتباط با کرونا هستند پرسنل آنها باید همگی حضور داشته باشند.

گودرزیان اظهار کرد: برای جلوگیری از ازدحام مردم بانک‌ها نیز کلیه کارکنان بانک‌ها نیز باید در شعب حضور داشته باشند.

فرماندار بروجرد گفت: کلیه تالار های عروسی در شهرستان بروجرد حق هیچگونه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده پلپ خواهند شد.

گودرزیان افزود: آرامستان‌های مناطق شهر و روستایی شهرستان بروجرد به دلیل جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراسمات ختم تعطیل و ورودی آنان مسدود می باشد.

وی اظهار داشت: تشکیل هرگونه تجمع در سطح شهر و روستاهای تابعه اعم از همایش، جلسه، مراسمات مختلف، کلنگ زنی، افتتاحیه و غیره ممنوع می باشد.

وی بیان کرد: فعال نمودن تیم های بازرسی در سطح شهرستان (حتی در روزهای تعطیل )با هدف جلوگیری از هرگونه تجمع غیر قانونی توسط ادارات مرتبط ضروری است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close