اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد خبر داد: فعالیت ادارات بروجرد از ساعت ۸ تا ۱۳/ طرح زوج و فرد در شهر انجام خواهد شد

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد از فعالیت ادارات شهرستان به‌صورت کامل خبر داد.

احمد گودرزیان در حاشیه جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت کرونا بروجرد که امروز ۱۸ فروردین‌ماه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کلیه صنوف به‌جز صنوفی که مستقیم مواد غذایی مردم را تأمین می‌کنند شامل؛ نانوایی‌ها، قصابی‌ها، میوه‌فروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، داروخانه‌های انسانی و حیوانی و عطاری‌ها تعطیل می‌شوند.

وی تصریح کرد: تعطیلی کامل مساجد و حسینیه‌ها، مراکز معاینه فنی، تعویض پلاک، دفاتر بیمه، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر ثبت ازدواج و طلاق، پست بانک، تعمیرات موبایل، پاساژها، فروشگاه‌های مصالح ساختمانی، الکتریکی و غیره از جمله مصوبات این جلسه بود.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: فعالیت کاری ادارات شهرستان از روز پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ خواهد بود در این طرح حضور کارکنان به‌صورت کامل خواهد بود.

گودرزیان اضافه کرد: طرح زوج و فرد خودروها در سطح شهر اجرا خواهد شد و در صورت تخلف خودرو مربوط به اعمال قانون و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی بیان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر تا ساعت ۹ شب مجاز به فعالیت هستند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: با هماهنگی و پیگیری‌های دادستان بروجرد در خصوص موضوعات مطرح شده در جلسه امروز کلیه قوانین و دستورالعمل‌های ستاد کرونا شهرستان قابل اجرا بوده و در صورت تخلف صنوف، ارگان، شخص یا اشخاصی که ناقض اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های اعلامی از طرف ستاد کرونا شهرستان شوند سلامت مردم را به خطر بیندازند پرونده آن‌ها خارج از نوبت رسیدگی و به محاکم قضایی معرفی و طبق مقررات قانونی مجازات خواهند شد.

گودرزیان اظهار کرد: این محدودیت‌ها به مدت یک هفته اعمال شده و تمدید یا اتمام محدودیت‌ها منوط به تصمیم ستاد مدیریت کرونا شهرستان با توجه به نتایج به دست آمده از طرح خواهد بود و اخبار تکمیلی به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “فرماندار بروجرد خبر داد: فعالیت ادارات بروجرد از ساعت ۸ تا ۱۳/ طرح زوج و فرد در شهر انجام خواهد شد”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close