اخبار بروجردویژه ها

فاجعه در انتظار بروجرد/ شناسایی روزانه ۱۰۰ بیمار کرونایی در بروجرد / ۴۰ نفر آنها بدحال هستند

روزهای بروجرد- معاون عمران فرمانداری بروجرد با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی شهرستان بروجرد بحرانی است گفت: وضعیت این شهرستان از قرمز به «سیاه» تغییر کرده است.

مسعود فلاح در رابطه با وضعیت کرونایی شهرستان بروجرد اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا وضعیت این شهرستان بحرانی و از قرمز به «سیاه» تغییر کرده است.

به گزارش تسنیم وی با بیان اینکه تعداد ابتلا به این ویروس بیشتر از حد وضعیت قرمز است افزود: روزانه بیش از ۱۰۰ نفر در بروجرد بستری می‌شوند که تقریبا ۴۰ نفر از این بیماران بد حال هستند.

معاون عمران فرمانداری بروجرد با بیان اینکه شهرستان بروجرد از نظر کرونا نسبت به دیگر شهرستان‌های استان وضعیت بدتری دارد عنوان کرد: اکثر افرادی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند دارای علائم کرونا هستند.

وی در رابطه با فعالیت کارکنان ادارات در این شهرستان نیز بیان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان هم اکنون ادارات به ۵۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند اما مخالف این رویه برای بانک‌ها بودیم چرا که موقعی که تعداد کارمندان بانک کمتر می‌شود مردم باید مدت زمان بیشتری در بانک بمانند و این خطرناک‌تر است.

فلاح گفت: ما مخالف بودیم که بانک‌ها با نصف ظرفیت فعالیت داشته باشند، البته مدیران بانک‌ها نیز همین نظر را داشتند که در نهایت این اختیار به مدیران بانک‌ها داده شد تا خودشان تصمیم بگیرند که با ۵۰ درصد پرسنل فعالیت داشته باشند یا تمامی کارکنان کار کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان آیت‌الله بروجردی مرکز پذیرش بیماران کرونایی تکمیل شده است تصریح کرد: اگر مردم رعایت نکنند در هفته آینده و روزهای آتی یک فاجعه انسانی رخ می‌دهد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close