اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: وضعیت کرونایی شهرستان نگران کننده است/ افزایش موارد ابتلا و بستری در بروجرد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: وضعیت نارنجی کرونایی در این شهرستان شکننده است و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط بحرانی خواهد شد.

” احمد گودرزیان” در گفت وگو با ایرنا افزود: تعداد مبتلایان و بستری شده‌های کرونایی در چند روز اخیر به صورت روزانه ۱۶ مورد در این شهرستان  افزایش یافته است.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در ماه جاری انتظار می رود مردم  تا واکسینه شدن جامعه هدف استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه با توجه به نگران کننده بودن شرایط فعلی بروجرد عبور از این بحران نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اداری و مردم است  اضافه کرد: در صورت افزایش بیشتر تعداد بستری ها  و ورود به وضعیت قرمز محدودیتهای جدید و بیشتری در بروجرد اعمال خواهد شد.

گودرزیان تاکید کرد: هم اکنون اغلب شهروندان  کلیه مراسمات ختم و عروسی  را  برگزار می کنند که با توجه به شکننده بودن وضعیت نارنجی بروجرد انتظار می رود همه این آیینها از سوی مردم لغو شود.

براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا هم اکنون شهرستان های رومشکان و چگنی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، شهرستان های خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز و سلسله، دلفان، ازنا و کوهدشت در وضعیت نارنجی هستند و شهرستان پلدختر در وضعیت قرمز است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close