اخبار بروجردویژه ها

سد آبسرده سال آینده آبگیری می‌شود

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: سد آبسرده از اهمیت بالایی برخوردار است و سال آینده آبگیری می‌شود.

فاطمه مقصودی در حاشیه بازدید از سد آبسرده که نهم بهمن‌ماه صورت گرفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان ظرفیت ایجاد چندین سد را دارد و مردم منتظر این سد هستند که هرچه زودتر اجرایی شود.

وی تصریح کرد: سد آبسرده جزو پروژه‌های ستاره‌دار و ضروری وزارت نیرو است و وزیر نیرو قول داده‌اند که این سد سال آینده آبگیری شود.

نماینده بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: با آبگیری سد آبسرده علاوه بر تأمین آب آشامیدنی ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی بروجرد آبی می‌شود.

مقصودی اضافه کرد: سد آبسرده برای بروجرد یک مسئله حیاتی بوده و سال‌های سال است که مردم در انتظار بهره‌برداری از آن هستند.

وی بیان کرد: آبسرده یک سد در دست ساخت در شهرستان بروجرد بوده که در فاصله ۱۶ کیلومتری این شهر در منطقه‌ای به همین نام در حال احداث است.

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: این سد از نوع خاکی بوده و طرح سد آبسرده در راستای آبرسانی به روستاهای اطراف و تأمین آب شرب شهر بروجرد در درازمدت، از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close