لرستان

صدور رأی برای ۵۵ جایگاه سوخت بنزین و گاز غیراستاندارد لرستان

روزهای بروجرد– مدیرکل استاندارد لرستان گفت: ۵۵ جایگاه سوخت بنزین و گاز استان به کمیسیون ماده ۴۲ وارد و بررسی شد و در شرف صدور رأی است.

وحید والی‌زاده مرادی در نشست سه‌شنبه‌های خبری لرستان که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد در سال ۱۴۰۲ پنج استاندارد اجباری جدید را به وظایف خود اضافه کرد که یکی خدمات پس از فروش خودرو است.

او ادامه داد: همچنین نگاه ما در حوزه کیفیت در خدمات مهد کودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها نگاه با کیفیتی نبوده، حوزه خانه‌های سالمندان و هتل‌های یک تا پنج ستاره نیز به خدمات ما اضافه شده است.

والی‌زاده مرادی بیان کرد: اضافه شدن این خدمات به وظایف استاندارد باعث شده که مردم مطمئن به ارائه خدمات شوند اما نبود نیروی انسانی و کمبود مالی باعث می‌شود ما در انجام وظایف خود نتوانیم نظارت کامل داشته باشیم.

مدیرکل استاندارد لرستان ادامه داد: اداره‌کل استاندارد یک توان مضاعف برای انجام وظایف ذاتی خود می‌خواهد و این امکان‌پذیر نیست مگر اینکه سازمان برنامه‌ریزی نگاه ویژه‌ای به این اداره‌کل داشته باشد.

او تأکید کرد: در اداره‌کل استاندارد آزمایشگاه داریم اما باید به روز شوند و تجهیزات نو و به روز داشته باشیم.

والی‌زاده مرادی افزود: از شما اصحاب رسانه انتظار داریم در مطالبه‌گری از مسئولان کمک حال استاندارد باشید، در شهرستان‌ها اداره استاندارد نداریم، الان چارت کوهدشت و دورود را داریم اما ساختمان و نیرو نداریم و نیروهای بروجرد برای نظارت به ازنا و الیگودرز اعزام می‌شوند که با توجه به ماشین‌آلات فرسوده همواره با خطر همراه هستند.

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: شورای عالی استاندارد با حضور رئیس‌جمهور یا معاون اول برگزار می‌شود که سال گذشته دو بار برگزار شد که از لحاظ کمیت و کیفیت و با حضور شخص رئیس جمهور که مصوباتی در حوزه خودرو که بحث روز است ورود کرده است.

او ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی می‌توانند کمک حال سایر دستگاه‌ها باشند، اگر نظارت ما بر کارگاه‌ها، هتل‌ها و … مؤثر باشد اداراتی مانند صمت، میراث و … منفعت می‌برند.

والی‌زاده مرادی بیان کرد: به ما مشورت بدهید و اخبار را به ما منعکس کنید، اگر نقد با اطلاع نباشد منجر به آوار می‌شود که بر سر آن اداره فرو می‌ریزند و باعث می‌شود انگیزه همکاران از بین برود.

مدیرکل استاندارد لرستان با اشاره به اینکه شهربازی‌ و زمین بازی از یکدیگر تفکیک هستند، بیان کرد: با دادستان لرستان جلسه داشتیم که با ادله گفتند که شهرهای بازی و زمین‌های بازی سطح استان فاقد استاندارد هستند که در این راستا شهربازی‌های فاقد استاندارد را با همکاری دستگاه قضایی پلمب کردیم.

او افزود: پرونده ۵۵ جایگاه سوخت بنزین و گاز به کمیسیون ماده ۴۲ وارد و بررسی شد و در شرف صدور رأی است که در این فضا همکاران ما تحت فشارهای مختلفی قرار می‌گیرند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close