اخبار بروجردویژه ها

بروجرد در وضعیت بحرانی/ ظرفیت بیمارستان آیت الله بروجردی تکمیل است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان بحرانی و شکننده است براین اساس محدودیت‌های بیشتری در بروجرد اجرا می‌شود.

” احمد گودرزیان در گفت وگو با ایرنا افزود: وضعیت کرونایی بروجرد بسیار بحرانی است و تعداد مبتلایان و بستری شده‌های کرونایی در چند روز اخیر بسیار افزایش یافته است.

وی افزود: هم اکنون ظرفیت بیمارستان ایت الله بروجردی پر شده و اگر شرایط فعلی ادامه داشته باشد باید مکان های جدیدی برای بستری بیماران در نظر گرفته شود.

فرماندار بروجرد بیان کرد: با توجه به نگران کننده بودن شرایط فعلی بروجرد عبور از این بحران نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اداری و مردم است.

وی اضافه کرد: همه خودروهای غیربومی حق ورود به این شهرستان را ندارند و با توجه به نشست اخیر ستاد کرونا استان به زودی محدودیتهای جدید و بیشتری در بروجرد اعمال خواهد شد.

گودرزیان تاکید کرد: هم اکنون گروه‌های شغلی ۲ ، سه و چهار با توجه به وضعیت شهرستان تعطیل بوده و گروهای شغلی یک که مورد نیاز مردم هستند حق فعالیت دارند اما با توجه اینکه دستگاه‌های خدماتی نیز از ضروریات مردم است با توجه به کثرت این واحدها از سوی اداره صمت و نیروی انتطامی به صورت شیفتی و محدود فعالیت کنند. 
فرماندار بروجرد ادامه داد: برگزاری کلیه مراسمات ختم و عروسی در شهر و روستاها ممنوع است و با برگزار کنندگان برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: باید با اعمال محدودیتها، و توصیه جدی به مردم و رعایت پروتکلهای الحاقی تلاش شود تا قبل از ماه مبارک رمضان وضعیت قرمز و بحرانی کرونا بروجرد کنترل شود.

وی تاکید کرد : واحدهای صنفی متخلف علاوه بر پلمب به پرداخت جریمه نقدی محکوم خواهند شد و در صورت عدم رعایت محدودیت بیشتری برای انها به زودی اعمال می شود.

گودرزیان افزود: اگر پروتکلها را رعایت نکنند و محدودیتهای لازم اجرا نشود از وضعیت قرمز عبور کرده و شرایط بحرانی تر ایجاد خواهد شد و انتظار داریم مردم همچون گذشته نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ورزند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close