اخبار بروجرد

واکنش خطیب جمعه بروجرد به چند فقره قتل اخیر

روزهای بروجرد– امام جمعه بروجرد گفت: توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی با هوشیاری فرزندان و ملت با بصیرت ایران اسلامی خنثی می‌شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: جاسوسان انگلیس در لباس گردشگر با ورود به منطقه ممنوعه نظامی شروع به نمونه برداری از خاک منطقه کرده اند که سربازان گمنام امام زمان (عج) آنان را دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: انگلیس باید بداند که دیگر دوران جاسوسی در ایران گذشته و سربازان گمنام امام زمان (عج) با چشمان باز آنان را رصد می کنند و اجازه جاسوسی و خرابکاری به آنان نخواهند داد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز کشف کودتای آمریکایی در پادگان نوژه همدان گفت: با افشای این کودتا دست پلید آمریکا کوتاه شد و نتوانست کودتای خود را اجرایی کنند، آمریکا همواره در ایران قصد کودتا داشته که به یاری خداوند ناکام بوده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز کشف حجاب افزود: مردم مومن ایران اسلامی در این روز در برابر کشف حجاب رضا خان ایستادند و قهرمانان اسلامی و شهدا در برابر او ایستادند.

وی اظهار داشت: وظیفه داریم به ارزش های اسلامی اهمیت بدهیم و اجازه ندهیم ضد ارزش ها ترویج داده شود.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به چندین قتل در شهرستان بروجرد گفت: وقوع قتل زیبنده بروجرد نیست، باید بزرگان و ریش سفیدان و سازمان تبلیغات وارد عمل شوند کار فرهنگی کنند، قتل یک عمل زشت است که با آبروی شهر بازی می کند، همه وظیفه داریم تا با کار فرهنگی مردم را آگاه کنیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه اسرائیل با شکست های پیاپی در فضای سایبری از جبهه مقاومت دچار ضعف شده است، افزود: اسرائیل باید به فکر ایجاد گنبد آهنین برای فضای سایبری خود باشد، اسرائیل در حال افول است و مرتب از جبهه مقاومت شکست خواهد می خورد.

وی با اشاره به اینکه شورا و شهرداری جهادی کار می کنند، اظهار داشت: مشکلات شهر بسیار زیاد است ولی تلاش های شهردار و شورا فضای شهر را تغییر داده است و باید به شهرداری کمک کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close