اخبار ایراناخبار بروجرد

وحدت ملی و منطقه ای ضرورتی اجتناب ناپذیر

کلثوم دلیران- امروزه برای رسیدن به اهداف در سطح کلان و منطقه ای آنچه طی این مسیر را میسر می سازد داشتن وحدت و همگرایی است. یکی از ترفندهای دشمنان ملت ایران خنثی سازی تلاش ها در ایجاد وحدت است و سعی می کنند مانع حرکت مردم به صورت همگرا باشند.

انتخابات یک عرصه سیاسی است که حضور مردم در این عرصه نیاز به همپوشی و همگرایی احزاب سیاسی دارد به همین منظور تمامی مسئولان و مدیران وطیفه دارند زمینه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رآی را فراهم کنند.

وجود وحدت ملی و منطقه ای موجب انسجام و مشارکت بیشتر احزاب و گرایش های سیاسی مختلف می شود. از وظایف کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تلاش برای مقابله با خنثی سازی همگرایی و وحدت ملی و منطقه ای است. طوری که برنامه های انتخاباتی آنها توام با وحدت آفرینی باشد تا دلسردی و واگرایی احتمالی موجود را از بین ببرد.

اگر وحدت نباشد یکسری فعالیت ها قابل اجرا نخواهد بود برای داشتن وحدت باید همه مولفه ها مهیا باشد وگرنه این مهم در سطح ملی و منطقه ای اتفاق نخواهد افتاد.

به طور مثال، یک روز سه نفر تصمیم می گیرند درخت بکارند اما در موقع عمل یک نفر از آنها غیبت می کند و آن دو نفر دیگر نمی توانند بدون آن یک نفر درختی بکارند.

برای ایجاد وحدت بین مذاهب اسلامی نیز جا دارد هر کس به سهم خودش، نماینده به سهم خودش راجع به این موضوع طبق آیه ی قرآن تلاش کند.

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ۚ وَاذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَكُنتُمْ عَلَىٰ شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَكُم مِّنْهَا ۗ كَذَٰلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمْ آيَاتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ (۱۰۳)(آل عمران)

همان طور که همه ما می دانیم حضرت امام(ره) در وصیت نامه اش به دو مساله انگیزه الهی و وحدت کلمه تاکید دارد.

انتظار می رود مردم همیشه در صحنه ایران و مسئولان دلسوز با تآسی از آرمان های امام(ره) با وحدتی بیش از گذشته در انتخابات پیش رو شرکت و دشمنان این نظام و انقلاب را ناامید کنند.

یکی از برنامه های بنده به عنوان کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی پی گیری جهت ایجاد وحدت و همگرایی ملت به ویژه در شهرستان بروجرد است.

با وحدت و همگرایی ارگان ها، ادارات و نیروها ایجاد زیرساخت ها و توسعه در سطح شهرستان بروجرد باسهولت بیشتری انجام می گیرد و جذب سرمایه ها برای تکمیل پروژه های نیمه تمام با سرعت بهتری صورت می گیرد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close