اخبار بروجردحوادث

دو کشته و ۱۹ مصدوم در تصادف اتوبوس با تریلی در بروجرد

روزهای بروجرد- رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد آخرین جزئیات سانحه تصادف اتوبوس با تریلی در محور اراک – بروجرد را تشریح کرد.

علی احمدی تاری در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با آخرین وضعیت مصدومان تصادف محور  اراک – بروجرد اظهار داشت: از طریق تماس ۱۱۵ مطلع شدیم که تصادفی ساعت ۵:۳۰  بامداد در محور اراک – بروجرد رخ داده است.

وی افزود: تصادف در نزدیکی روستای والانجرد رخ داده بود و همین امر سبب شده بود و محلی‌ها به سرعت در صحنه تصادف حاضر می‌شوند ولی متاسفانه در این تصادف دو نفر جان خود را از دست داده و ۱۹ نفر نیز مصدوم می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد عنوان کرد: در این حادثه میلاد گودرزی ۳۱ ساله شاگرد راننده و آقای ترابی گودرزی مسافر و ۳۰ ساله در محل کشته و به سردخانه بیمارستان شهید چمران منتقل شدند.

وی بیان کرد: حال عمومی بستری‌ها مساعد است و تا این لحظه ۱۰ نفر از حادثه دیدگان ترخیص و ۹ نفر دیگر بستری هستند.

احمدی ضمن رعایت مسائل ایمنی و عدم سرعت غیر مجاز در جاده‌ها تصریح کرد: پس از مطلع شدن از خبر تصادف اتوبوس مسافربری تعداد ۶ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و ۱۹ نفری که به بیمارستان منتقل شد ویزیت شدند.

وی اظهارداشت: تعدادی از این مصدومان به جراحی نیاز داشتند که به سرعت انجام شد، خوشبختانه مریض بد حال نداریم و معاونت درمان مدام از روند حال بستری‌ها اطلاع رسانی می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد  افزود: از مردم تقاضا دارم در این روزهای کرونایی از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و از رانندگان عزیز هم تقاضا دارم با آرامش کامل و با سرعت مجاز حرکت کنند و حتما قبل از حرکت کردن استراحت کافی داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث به ویژه در این روزهای آخر سال نباشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close