اخبار بروجرد

ICU بیمارستان شهید چمران بروجرد هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ICU بیمارستان شهید چمران هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فاطمه مقصودی در حاشیه بازدید محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از مشکلات بهداشت و درمان بروجرد که دوم اسفندماه صورت گرفت، اظهار کرد: در این بازدیدها مقرر شد؛ تا هفته آینده ICU بیمارستان شهید چمران پس از تأمین تجهیزات به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد آنژیوگرافی بیمارستان امام خمینی (ره) که به دلیل بدهی به بخش خصوصی در اختیار این بخش قرار داشت، پس از پرداخت مطالبات بخش خصوصی به بخش دولتی بازگردانده شود.

نماینده بروجرد خاطرنشان کرد: مقرر شد سی‌ آرم برای اتاق عمل بیمارستان شهید چمران تا آخر فروردین تهیه و تحویل بیمارستان شود.

مقصودی اضافه کرد: به‌کارگیری چهار نیروی خدماتی برای ICU بیمارستان شهید چمران، طرح توسعه اورژانس بیمارستان چمران، پروژه خیر ساز اعصاب و روان بیمارستان چمران، رفع کمبود نیروی انسانی و خدماتی اشترینان از دیگر تصمیمات دیگر این بازدید بود.

وی بیان کرد: همچنین مقرر شد کمبود تجهیزات اتاق عمل‌های بیمارستان شهید چمران که توسط مدیریت بیمارستان ارائه شد؛ در اسرع وقت رفع شود.

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: همچنین مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات و رفع مشکلات درمانگاه اشترینان اختصاص یافت.

مقصودی اظهار کرد: مقرر شد دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان آیت‌الله بروجردی پس از تست، به‌زودی راه‌اندازی شود و از طریق دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مکاتبه با وزارت متبوع، برای راه‌اندازی آنژیوگرافی در شهرستان بروجرد اقدام شود.

 وی تصریح کرد: مقرر شد مطالبات پزشکان و کادر درمان بیمارستان شهید چمران در ۹ ماهه نخست امسال، به‌زودی پرداخت شود.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “ICU بیمارستان شهید چمران بروجرد هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد”

  1. با سلام دانشگاه علوم پزشکی بروجرد کی تشکیل می شود ؟وقبض های مراکز درمانی بروجرد چه زمانی به نام دانشگاه علوم پزشکی بروجرد صادر می شودو به حساب مردم بروجرد ریخته می شود ؟کی در آمد مراکز درمانی بروجرد صرف خودش می شود و به شهر دیگر نمیرود ؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close