اخبار بروجرد

پاسخ عباس گودرزی به اظهارات مهرداد ویسکرمی: مغرضانه و آدرس غلط دادن است

روزهای بروجرد- عباس گودرزی با انتشار فایل صوتی در کانال تلگرامی خود به اظهارات مهرداد ویسکرمی پاسخ داد.

بیشتر بخوانید

ماجرای مهرداد ویسکرمی و عباس گودرزی/ گل به خودی!؟

نماینده بروجرد که از کش دادن بحث داخل مجلس به فضای مجازی از سوی نماینده خرم آباد ناراحت است می گوید: تحلیل ویسکرمی مغرضانه و آدرس غلط دادن به مردم است.

عباس گودرزی در مورد پیشنهاد افزودن نام لرستان به عنوان یک استان محروم در کنار خوزستان برای بحث آب و فاضلاب اظهار داشت: بنده به پیشنهاد آقای ویسکرمی رای مثبت دادم اما این پیشنهاد رای نیاورد و صحبت های من بعد از رای گیری بود.

وی افزود: آقای ویسکرمی در صحبت های خود در مجلس اظهار داشته اند ظلم تاریخی به استان لرستان شده و همه مسئولان باید به گردن بگیرند. بنده در اینجا وقتی دیدم فضای مجلس ملتهب شد با هماهنگی رییس محترم مجلس تذکری دادم و آن تذکر این بود که ما حق نداریم برای اینکه یک مطالبه ای را دنبال کنیم ظلم کنیم مطالبه ای که باعث شود ما از حوزه انصاف خارج شویم و مصالح نظام را زیر سئوال ببریم و واقعیت ها را نگوییم، خیر نیست.

گودرزی بیان داشت: من با نهایت احترام تذکر دادم اما او با نهایت بی‌احترامی و تهمت زدن به من پاسخ داده است، چه نیازی است که در فضای مجازی دوباره صوت بگذارید نه شان نماینده است و نه مصلحت نظام.

وی ادامه داد: به گونه ای وانمود شده که انگار پیشنهاد شما قرار بوده کل مسائل جهان اسلام را حل کند، مشکل آب و روان آب و سد و فاضلاب استان را حل کند بنده با تذکرم نگذاشته ام. اولا تذکر من بعد از رای گیری بوده، دوم خود من رای دادم و سوم بحث من چیز دیگری بود. بنده گفتم در چارچوب صحبت کنید چرا به غلط طوری وانمود کردید که گودرزی مانع تصویب این پیشنهاد اتفاقا غیرکارشناسی شما شده است؟

وی در پاسخ به گفته ویسکرمی در مورد کم کاری در ارائه پیشنهاد در بودجه ۱۴۰۰ نیز گفت: نفس پیشنهاد دادن که هنر نیست شما ادعا دارید که من پیشنهاد دادم و دیگری نداده؟ ما کار پخته انجام می دهیم اتفاقا شما موضوع را ضایع می کنید من که مخالف نبودم چرا مجلس رای نداد؟ به دلیل این که کار کارشناسی باید در مجلس انجام بدهیم.

گودرزی اظهار داشت: شما گفته‌اید گودرزی اشتباه خود را قبول نکرده است. کدام اشتباه؟ اشتباه از این که سعی کردم فضای مجلس را مدیریت و هدایت کنم تا ضد انقلاب سوءاستفاده نکند؟ بنده آن روز در آبدارخانه مجلس هم به شما گفتم جنابعالی اشتباه کردید.

وی در پایان افزود: شما در صوتی که منتشر کردید به مردم آدرس غلط دادید و از مسیر انصاف خارج شده‌اید شما اگر پیشنهادتان پخته بود نمایندگان را قانع می کردید که طرحتان رای بیاورد.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “پاسخ عباس گودرزی به اظهارات مهرداد ویسکرمی: مغرضانه و آدرس غلط دادن است”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close