اخبار بروجردویژه ها

عباس گودرزی: قوه قضاییه هرچه سریع تر قاضی را مشخص کند!

روزهای بروجرد- توافق ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر نحوه توقف اجرای پروتکل الحاقی نمایندگان مجلس را عصبانی کرده به طوری که ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم آن را به شیره مالیدن دولت بر سر مجلس تعبیر کرده است.

براساس جزییات توافق ایران و آژانس، ایران برخی از فعالیت‌های خود را به مدت سه ماه ضبط می‌کند اما آنها را در اختیار آژانس قرار نمی‌دهد.

در همین حال مجلس در مصوبه ای شکایت دولت را به قوه قضاییه برده است و در اظهار نظر جالبی که به نظر می رسد از غلبه احساسات باشد عباس گودرزی از قوه قضائیه خواسته سریع‌تر قاضی بررسی کننده پرونده تخلف دولت را تعیین کند.

با این وجود مقام معظم رهبری در دیدار اعضای خبرگان رهبری از دولت و مجلس خواستند که اختلاف شان را در این مسئله با یکدیگر حل کنند تا صدای واحدی از کشور شنیده شود.

دولت هم در بیانیه ای ضمن استقبال از سخنان رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشته این نحوه توافق با مصوبه جلسه ۷۵۹ شورای عالی امنیت ملی (مورخ ۲۵/۱۱/۹۹) منطبق بوده است.

 ظاهرا حال که پنجره ای برای کاهش فشار اقتصادی و تحریم ها در حال باز شدن است نباید عده ای با نیت های انتخاباتی به تعبیری همچنان پا بر گلوی مردم بگذارند و مانع از گشایش های سیاسی و اقتصادی شوند…

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close