لرستان

تصادفات در لرستان ۴۰ درصد کاهش یافت

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی لرستان گفت: علیرغم افزایش ۵۲ درصدی تردد در جاده‌های استان، تصادفات درون شهری و برون شهری ۴۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش ایرنا محمد مهدیان نسب در رزمایش طرح نوروزی استان در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان اظهار کرد: روزانه بیش از ۱۶ هزار ماموریت در استان صورت می گیرد همچنین نیروهای بسیجی در طرح گشت های رضویون نیز می توانند در کنار بقیه اقدامات در مطلوب بودن امنیت در نوروز کمک کند.

وی گفت: نوروز امسال چهار هزار و ۲۳۵ نفر نیرو برای خدمات رسانی آماده هستند که از این تعداد ۱۰۰ نفر گشت پیاده در محله ها و ۷۷۶ نفر به عنوان پلیس افتخاری فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: ۵۴۵ دستگاه وسیله نقلیه در نوروز بکار گیری شده که از این تعداد ۳۱۷ دستگاه خودرو و ۲۲۸ موتورسیکلت می باشد.

وی ادامه داد: همچنین ۲۱ ایستگاه پلیس در استان ایجاد می شود تا خدمات را بهتر بتوانند به مردم ارائه دهند، علاوه بر این برنامه  ۶۵۰ نفر نیرو در گردنه ها و محله هایی که احتمال بارش های برف وجود دارد مستمر می شوند تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: کمک به کوچ عشایر و هدایت آنها به استان ها دیگر در دستور کار می باشد که ایجاد امنیت برای این افراد برقرار خواهد شد و ۱۴۲ اکیپ گشت خودرویی و ۱۶ تا گشت موتوی برای این بخش فعال می شود.

سردار مهدیان نسب افزود: علیرغم کنترل هایی که صورت گرفت اما در نیمه دوم سال، تردد در استان ۵۲ درصد  افزایش یافته است اما تصادفات برون شهری و درون شهری ۴۰، تصادفات خسارتی ۴۵ درصد، تصادفات جرحی  ۲۷ درصد و آمار فوتی های تصادفات ۲۶ درصد کاهش یافته است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close