اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: پاپ برای تقدیر از مقاومت اسلامی به عراق سفر کرد

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: پاپ برای تقدیر از مرجعیت شیعه و رزمندگان مقاومت اسلامی به کشور عراق سفر کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: سفر پاپ به عراق دلایل بسیاری داشت ولی یکی از مهمترین آنها، دیدار با آیت الله سیستانی مرجعیت شیعه در این کشور  و تقدیر از مقاومت اسلامی برای نجات جان مسیحیان از چنگ داعش بود.

وی با اشاره به مقاومت اسلامی انصارالله یمن و هدف قرار دادن مواضع عربستان در دورترین نقاط اظهار داشت: انصارالله یمن اعلام کرده است تا زمانی که محاصره یمن توسط عربستان شکسته نشود حملات موشکی و پهپادی ادامه خواهد داشت.

امام جمعه بروجرد گفت: مقاومت مردم یمن در برابر حملات وحشیانه عربستان نتیجه داد و انصارالله توانست با اتکا به نیروی خود و سلاح ایمان عربستان را به آستانه شکست برساند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: انصارالله یمن امروز به موشک های نقطه زن و پهپادهای پیشرفته مجهز شده و خواب راحت را از چشمان رژیم خبیث سعودی ربوده است.

وی با اشاره به پس گرفتن پیش نویس قطعنامه علیه ایران توسط کشورهای اروپایی گفت: کشورهای اروپایی طی قطعنامه ای از ایران به آژانس بین المللی انرژی هسته ای شکایت کرده بودند که مقاومت ملت ایران بر سر مواضع خود با محوریت رهبری باعث پس گرفتن پیش نویس قطعنامه شد.

امام جمعه بروجرد در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی حلبچه گفت: ابرقدرت های جهانی که مدعی حقوق بشر هستند،طی جنگ هشت ساله با در اختیار گذاشتن سلاح های هسته ای به رژیم بعث عراق فاجعه آفریدند و صدها کودک، مرد و زن بی گناه را با سلاح های شیمیایی کشته و مجروح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اعیاد شعبانیه و روز پاسدار نیز افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات بزرگ و ارزنده ای در کشور انجام داده است.

وی با بیان اینکه سپاه در عرصه های مختلف و حوادث گوناگون در کنار مردم نقش بزرگی ایفا کرده است بیان کرد: نیروهای مسلح کشور، همگی پاسداران حریم ایران اسلامی هستند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان از تمامیت ارضی این سرزمین دفاع می کنند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مسئولان باید به فکر ایجاد اشتغال در شهرستان باشند گفت: ملایر در همسایگی ما پیشرفت های بزرگی کرده است که نشانه وحدت مسئولان و مردم است و باید الگویی برای بروجرد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: مسئولان شهرستان بروجرد به جای سیاسی کاری به فکر پیشرفت و توسعه شهرستان باشند.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و ضرورت نظارت جدی بر بازار شهرستان گفت: مدتی است با حضور پیشکسوتان بسیجی در امر کنترل بازار،  قیمت ها تعدیل و بازار اجناس ضروری بهتر شده است که این روند باید تا پایان سال ادامه داشته باشد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close