اخبار بروجرد

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه ولایت بروجرد

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی ازاختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه ولایت بروجرد خبر داد و گفت: امیدواریم این پروژه تا پایان دولت تکمیل و بهره‌برداری شود.

به گزارش فارس، عباس گودرزی در نشست علنی روز یکشنبه، ۳ اسفندماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: تشکر می‌کنم از این بابت که در لایحه بودجه ۲ میلیون قیر به ۴ میلیون تن افزایش پیدا کرد لذا باید تدابیری اندیشیده شود که دهیاران همچون سال جاری مشکل نداشته باشند تا مبالغی را برای پخت، زیرساخت، حمل و نقل و … پرداخت کنند.

نماینده بروجرد افزود: این اقدام را برای بنیاد مسکن انجام داده‌ایم تا خدمات رسانی به روستاها افزایش داده شود بنابراین باید تدابیر لازم را در این خصوص داشته باشند.

گودرزی ضمن تذکر به مجموعه وزارت بهداشت و درمان و رئیس جمهور تاکید کرد: بحث نظام تعرفه گذاری پرستاران که مصوبه سال ۸۶ است و البته ابلاغ هم شده ضمن اینکه مورد تاکید رهبر انقلاب نیز بوده باید اجرایی شود ناگفته نماند که این پرستارها هستند که زحمات فراوانی را به دوش می‌کشند بنابراین باید با قید فوریت این موضوع دنبال شود.

وی افزود: همچنین نیروها، کارکنان مراکز درمانی هم مورد غفلت قرار نگیرند.

گودرزی ضمن تقدیر و تشکر از وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه بابت اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه ولایت بروجرد، گفت: امیدواریم به نحوی در اقدام و عمل حرکت کنند که این پروژه تا پایان دولت تکمیل و بهره‌برداری شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close