اخبار بروجرد

طرح پایش و نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در بروجرد آغاز شد

روزهای بروجرد– معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: در راستای ساماندهی وضعیت اجاره بها و کنترل قیمت مسکن طرح پایش و نظارت بر فعالیت مشاوران املاک و بنگاه‌های معاملات ملکی در بروجرد آغاز شد.

کنکن

ایرنا: مسلم مرادی در جلسه رسیدگی به مشکلات واحدهای مشاور املاک و بنگاه‌های معاملات ملکی در فرمانداری بروجرد اظهار کرد: اگر در طرح نظارتی مشخص شود بنگاهی فاقد پروانه کسب بوده و یا مبالغی بیشتر از درصد تعیین شده کمیسیون دریافت کرده و یا تخلفات دیگری مرتکب شده باشد، به شدت با آن برخورد خواهد شد.

او افزود: تاکنون بیش از ۱۵۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته که از این تعداد حدود ۵۰ پرونده تخلفاتی تشکیل و یک واحد نیز به دلیل نداشتن مجوز پلمب شد.

فرماندار بروجرد بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی مردم، از شهروندان انتظار می‌رود در فصل جابجایی رعایت حال مستاجرها را بکنند و از پیشنهاد دادن قیمت‌های نامتعارف و کرایه‌های سنگین تا حد امکان خودداری نمایند.

مرادی اضافه کرد: طرح نظارت و بازرسی بر فعالیت مشاوران املاک و بنگاه‌های معاملات ملکی در سطح شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: در طرح تشدید برخورد با مشاوران املاک سه تیم بازرسی از اداره صمت، تعزیرات حکومتی، اصناف و پلیس نظارت بر اماکن عمومی، فعالیت دارند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close