اخبار بروجردلرستان

پتروشیمی لرستان و اکسیر بروجرد صنعت برگزیده و سبز کشور معرفی شدند

روزهای بروجرد- مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: پتروشیمی استان و اکسیر بروجرد به ترتیب عنوان صنعت برگزیده و سبز کشور معرفی شدند.

مهرداد فتحی بیرانوند در بیست و دومین همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز کشور که ۱۲ اسفندماه به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر کلانتری رئیس سازمان محیط زیست و دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز با هدف ایجاد نگرش زیست محیطی، ایجاد بستر مناسب رقابت در بازارهای بین المللی، تشویق و قدردانی از واحدهای فعال، ایجاد فضای تبادل تجربیات میان فعالین، رشد اقتصادی همگام با کاهش آلودگی‌ها و برقراری ارتباط سازنده بین سازمان محیط زیست و واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این همایش۶۵ صنعت، معدن و خدمات سبز برگزیده کشوری معرفی شدند.

فتحی بیرانوند اضافه کرد: از بین این صنایع پتروشیمی لرستان با اخذ شرایط لازم به عنوان صنعت سبز برگزیده کشوری انتخاب  و مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان بیان کرد: داروسازی اکسیر بروجرد به عنوان صنعت سبز کشوری انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایسنا، به همین منظور از داروسازی اکسیر بروجرد به عنوان صنعت سبز کشوری با حضور مدیر کل  و معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در سالن جلسات این اداره کل و همزمان با برگزاری این مراسم در سطح کشور تقدیر شد.

همچنین به منظور ارج نهادن به تلاش صنایع استان در جهت حفاظت از محیط زیست و رعایت استانداردهای زیست محیطی از منتخبین صنایع سبز استان تجلیل خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close