اخبار بروجرد

هشت آموزشگاه در بخش اشترینان نیاز به تخریب دارد

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش اشترینان گفت: هشت آموزشگاه در بخش اشترینان شهرستان بروجرد نیاز به تخریب و بازسازی مجدد دارد.

امیر صارمی در گفت و گو با ایرنا افزود: برای جلوگیری از ترک تحصیل سالانه ۵۰ دختر دبیرستانی نیاز به احداث یک دبیرستان شبانه روزی در مرکز بخش اشترینان داریم تا دختران روستایی بتوانند در دوره دبیرستان ادامه تحصیل دهند.

وی اظهار داشت: با تلاش های انجام شده در سال جاری تکمیل یک واحد آموزشگاه ۶ کلاسه در مرکز بخش و ۲ آموزشگاه سه کلاسه در روستاها و پیگیری و تکمیل یک واحد آموزشگاه ۶ کلاسه با همکاری بانک ملت در مرکز بخش و دو آموزشگاه ۲ کلاسه در روستاها محقق شده است.

مدیر آموزش و پرورش اشترینان گفت: شناسایی خیرین و ساخت یک واحد آموزشگاه ۳ کلاسه، دو آموزشگاه ۲ کلاسه و یک آموزشگاه ۱ کلاسه و  احداث ۱۶ چشمه سرویس بهداشتی و  تجهیز ۵۹ کلاس درس به سیستم گرمایشی شوفاژ و پکیج از دیگر اقدامات می باشد.

صارمی افزود: تهیه و نصب هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع ایزوگام در پشت بام مدارس، نصب دزدگیر و دوربین در ۱۱ آموزشگاه، اخذ مجوز تبدیل کاربری آموزشگاه‌های بلااستفاده به تجاری و خرید تجهیزات الکترونیک به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای مدارس از دیگر اقدامات می باشد.

مدیر اموزش و پرورش اشترینان گفت: همچنین در حوزه فعالیت‌های آموزشی کسب رتبه برتر فعالیت های امورتربیتی در سال ۱۳۹۹، کسب رتبه اول تجارب برتر تربیتی، کسب رتبه برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز، کسب رتبه برتر جشنواره علمدار شهید سلیمانی، توجه ویژه به دارالقرآن، تشکیل گروه تولید محتوا دارالقرآن، بارگذاری آثار برگزیده فعالیت های قرآن، عترت و نماز در کانال وزارت آموزش و پرورش، تشویق مستمر دانش آموزان فعال در حوزه های قرآن، عترت و نماز، برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در فضای مجازی و بستر شاد، جمع آوری کمکهای همکاران و کمکهای مردمی در تهیه ۵۸ دستگاه گوشی و تبلت برای دانش آموزان فاقد گوشی، اشتغال زایی در کانون فرهنگی تربیتی الزهرا و تولید ماسک، راهیابی دو نفر از دانش آموزان منطقه اشترینان در مجلس نمایندگان دانش آموزی استان از دیگر اقدامات سال جاری می باشد.

صارمی با اشاره به دستاوردها، اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در حوزه آموزش افزود: کسب ۱۸ رتبه اول تا سوم حوزه آموزش و پژوهش و معلم پژوهنده،  میزبانی جشنواره فیلم کوتاه تدریس، چاپ مقالات همکاران در نشریات بین المللی و  عقد قرارداد با موسسه”مردم” و ارائه خدمات آموزشی رایگان به دانش آموزان از مهمترین فعالیتهای آموزش و پرورش اشترینان در سال جارس است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه برای تکمیل استخر سرپوشیده در اشترینان تامین اعتبار است، گفت: پروژه استخر سرپوشیده در اشترینان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تجهیز و بهره برداری ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. 

بخش اشترینان دارای ۹۴ اموزشگاه، ۶هزار و ۲۰۸ دانش آموزش و ۳۳۴ کلاس درس و ۵۹۴ معلم می باشد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close