اخبار بروجرد

مشکل تعطیلی کارخانه نساجی بروجرد سرمایه در گردش است

همه اقدامات برای فعالیت دوباره این واحد صنعتی و بازگشت به کار کارگران این واحد صنعتی به کار گرفته خواهد شد.

روزهای بروجرد- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: پارسال ۳۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش برای کارخانه نساجی بروجرد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ملی مطرح و به تصویب رسیده بود ولی تاکنون پرداخت نشده است.

حمید آزادبخت در گفت وگو با ایرنا با اشاره به بیکاری حدود ۹۰۰ کارگر نساجی بروجرد اظهار داشت: همه اقدامات برای فعالیت دوباره این واحد صنعتی و بازگشت به کار کارگران این واحد صنعتی به کار گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش نیز مصوب شده که توسط بانک سپه پرداخت شود، افزود: با توجه به تعطیلی کارخانه نساجی بروجرد به عنوان یک برند ملی مشکلات این واحد از سوی مسوولان ییگیری می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: حال که واحد مذبور مجدد به مشکل برخورد نموده پیگیری لازم توسط عباس گودرزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، و مسوولان سازمان صنعت به عمل آمده و در جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور استاندار لرستان، رییس سازمان صمت با معاون اول رییس جمهور جناب آقای جهانگیری، مشکل کارخانجات نساجی مطرح و روند رو به جلو اعتبار ۳۰ میلیاردی این واحد محقق گردد.

آزادبخت اضافه کرد: نساجی بروجرد هم اکنون با ۹۰۰ کارگر سالانه ۲۰ میلیون متر در تولید پارچه خام و تکمیل و نخ فعالیت دارد.

وی  ادامه داد: نساجی بروجرد بی شک قوی ترین برند صنعت نساجی کشور است که با اختلاف زیاد از سایر رقبا، در صدر جدول بهترین های نساجی ایران و یکی از سیستماتیک ترین کارخانجات کشور است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد یادآور شد: صنایع نساجی بروجرد دارای تشکیلات بزرگ و کامل تولید پارچه از ریسندگی، بافندگی گرفته تا رنگرزی و تکمیل است که از چندین کارخانه مجاور و مرتبط با یکدیگر در زمینی به مساحت بیش از ۴۵ هکتار قرار دارند.

وی گفت: نساجی بروجرد مانند اکثر کارخانجات گاهی دچار بحران های جزیی مثل رکود بازار شده است، اما توانسته این مشکلات را پشت سر گذاشته و تلاش می شود در این برهه نیز با رفع مشکلات  مانند قبل با قدرت از تمام ظرفیت های تولید خود استفاده کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close