لرستان

ضریب نفوذ گاز در شهرهای لرستان ۹۹.۹ درصد است

روزهای بروجرد- مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ضریب نفوذ گاز در شهرهای استان ۹۹.۹ درصد است و حدود ۳۳۵ هزار مشترک گاز طبیعی در شهرها داریم.

کرم گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی سال جاری به همت همکاران تلاشگر و متعهد شرکت گاز لرستان، مشاور و پیمانکاران اجرایی اقدامات خوب و ارزشمندی در سطح استان انجام شده است.

وی ادامه داد: ما در مجموع از ۲۳۶۹ روستای واجد شرایط گازرسانی در استان داریم که حدود ۱۸۸۱ روستا گازرسانی شده و ۱۵۳ هزار و ۵۰۰  مشترک در بخش روستایی داریم که در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی حدود ۹۱.۲ درصد است.

 گودرزی با اشاره به این‌که امسال توانستیم به ۱۸۵ روستای واجد شرایط در شهرهای مختلف گازرسانی کنیم، عنوان کرد: همچنین به ۲۴۹ واحد صنعتی و تولیدی در استان نیز گازرسانی شده که برخی از این صنایع تولیدی نقش مهمی در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌های استان دارند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان این‌که از ۲۵ شهر استان ۲۴ شهر گازدار هستند، تصریح کرد: شول‌آباد به‌عنوان آخرین شهر استان است که فاقد گاز بوده و در حال انجام عملیات‌های پروژه‌ای در این منطقه هستیم.

وی افزود: پروژه گازرسانی به شهر شول‌آباد در حال حاضر بیش‌از ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با اجرای آن شهر شول‌آباد با بیش‌از ۵۰ روستای تابعه تحت پوشش گاز قرار می‌گیرند.

گودرزی اظهار کرد: ضریب نفوذ گاز در شهرهای استان ۹۹.۹ درصد است و حدود ۳۳۵ هزار مشترک گاز طبیعی در شهرها داریم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close