اخبار بروجرد

رفع موانع توسعه کارخانه داروسازی اکسیر بروجرد در اولویت قرار بگیرد

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع موانع تولید و اجرای طرح توسعه کارخانه داروسازی اکسیر این شهرستان باید در اولویت قرار بگیرد.

فاطمه مقصودی در جریان بازدید از کارخانه داروسازی اکسیر در جمع خبرنگاران افزود: این کارخانه در بحث تامین داروهای مورد نیاز کشور در جایگاه بالایی قرار دارد و با توجه به توانمندی‌های موجود شهرستان رفع مشکلات و کمبود های این واحد ضروری است.

وی با اشاره موقعیت و جایگاه ویژه بروجرد بیان کرد: این  شهرستان با وجود نخبگان و اندیشمندان و جوانان خلاق، می‌تواند بیش از پیش در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

نماینده بروجرد تصریح کرد: اقتصاد قوی در یک منطقه و کشور می‌تواند یکی از مهمترین آیتم‌های قدرت هر کشور باشد که شهرستان بروجرد با استعدادها و توانمندی‌های موجود می‌تواند از قدرت اقتصادی برخوردار شود.

مقصودی اضافه کرد: کارخانه داروسازی اکسیر  از جمله شرکت‌های موفق و کارخانجاتی است که متعلق به شخص و گروه نیست و این صنعت پویا به ملت ایران تعلق دارد و ما هم برای توسعه آن تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: برخی صنایع شهرستان و استان‌ها در رونق تولید با مشکلاتی مواجه هستند که با ظرفیت و توانمندی نمایندگان و پیگیری‌های زیاد برای رفع این مشکلات و موانع و  رونق تولید در تلاش هستیم.

شرکت داروسازی اکسیر به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین تولیدکنندگان دارویی کشور در سال ۱۳۶۷ تاسیس و در سال ۱۳۷۳ به بهره برداری رسید.این شرکت در سال ۱۳۷۹ به بازار بورس وارد گردید. موضوع فعالیت شرکت طبق ماده ۲ اساسنامه، احداث و بهره‌برداری از کارخانجات تولید انواع داروهای انسانی، داروهای حیوانی، فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی، شیر خشک و غذای کودک و صنایع جنبی به‌منظور تهیه، تولید، بسته‌بندی، توزیع، فروش، واردات و صادرات انواع اقلام فوق و مواد اولیه مربوط به آن می باشد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close