اخبار بروجرد

حضور انتخاباتی و غیررسمی نایب رییس مجلس در بروجرد/ انصراف عباس گودرزی از هییت مرکزی حزب پیشرفت و عدالت

روزهای بروجرد- امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رییس مجلس یازدهم و نماینده مشهد که زمزمه هایی از حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیز به گوش می رسد در سفر به بروجرد ضمن افتتاح دفتر حزب اسلامی کار در این شهرستان با شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان‌ بروجرد(شانا) نیز جلسه برگزار کرد.

امیرحسین قاضی زاده که از نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری و از موسسان آن محسوب می شود هم اکنون از اعضای شورای مرکزی حزب اسلامی قانون و اصلی ترین گزینه این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری است هرچند تایید صلاحیت وی به دلیل عدم سابقه اجرایی در سطح کلان با اما و اگرهایی همراه است ولی برخی شنیده‌ها از رایزنی وی با شورای نگهبان برای تایید صلاحیت حکایت دارد.

در تحولی دیگر عباس گودرزی، نماینده بروجرد از عضویت در شورای مرکزی حزب جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی نزدیک ترین تشکل به محمدباقر قالیباف، رییس مجلس یازدهم انصراف داد.

نام عباس گودرزی رسما از سوی این حزب به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی اعلام شده بود که وی با ارسال پیامی به طور تلویحی مخالفت خود را با این اعلام بیان داشت.

روال کار احزاب این است که اعضا با رای گیری به عضویت شورای مرکزی انتخاب می شوند و این بدین معناست که عباس گودرزی پیش تر عضویت این حزب نزدیک به محمدباقر قالیباف را پذیرفته است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close