اخبار بروجردلرستان

تکمیل واحدهای تولیدی مهمترین مطالبه مردمی است/ ضعف بخش خصوصی بومی

روزهای بروجرد- معاون اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به ضعیف بودن بخش خصوصی بومی، گفت: سرمایه‌گذارهای خارج از استان نیز طی سال‌های گذشته کارهایی را انجام داده‌اند، اما متاسفانه همچنان نیمه‌تمام باقی مانده‌اند.

به گزارش فارس، اسد عبدالهی در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، با اشاره به فعالیت‌های خوب این سازمان، اظهار کرد: با این وجود برخی فعالیت‌ها نیز نیمه‌تمام باقی مانده و تکمیل آن‌ها از مهمترین مطالبات مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه در حوزه صنعت نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامات خوبی همچون سدسازی و انجام پروژه‌های بزرگ در استان‌های مختلف صورت گرفته، اما در لرستان این فعالیت‌ها چشم‌گیر نبوده است.

معاون اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به ضعیف بودن بخش خصوصی بومی، افزود: سرمایه‌گذارهای خارج از استان نیز طی سال‌های گذشته کارهایی را انجام داده‌اند، اما متاسفانه همچنان نیمه‌تمام باقی مانده‌اند.

عبدالهی بیان داشت: راه‌اندازی لاستیک‌سازی خرم‌آباد، فولاد ازنا، منطقه ویژه اقتصادی بروجرد و برخی صنایع دیگر استان از خواسته‌های مردم لرستان در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال است.

وی به اشتغال‌آفرینی برخی واحدها مانند نیروگاه خرم‌آباد و نساجی بروجرد، گفت: با این وجود شرایط اقتصادی استان بسیار سخت بوده و نیازمند توجه بیش از پیش به‌ویژه در حوزه صنعت است.

معاون اقتصادی استانداری لرستان، وضعیت صادرات استان طی سال‌های اخیر را مطلوب خواند و افزود: این میزان تجارت اغلب در حوزه محصولات کشاورزی و پتروشیمی بوده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close