لرستان

راه ‌تمام‌ روستاهای الیگودرز مسدود شد / ریزش بهمن ارتفاع برف در گردنه نمک را به ۱۵ متر رساند‌

روزهای بروجرد– فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه راه ارتباطی تمامی روستاهای الیگودرز بر اثر بارش برف شب گذشته مسدود است، گفت: ریزش بهمن ارتفاع برف در گردنه نمک را به بیش از ۱۵ متر رسانده است.

 

ایمان خسروی اظهار داشت: روز گذشته با تلاش نیروهای راهداری راه ارتباطی بیش از ۷۰ درصد روستاهای مسدود شده و گردنه های شهرستان بازگشایی شد اما مجددا از ساعت ۱۸ عصر دیروز تا ساعت ۲۱ بر اثر بارش برف شدید راه ارتباطی تمامی روستاهای شهرستان مسدود شد.

وی با اشاره به وجود ۴۶۲ روستا در شهرستان الیگودرز، افزود: تاکنون چند سورتی پرواز به روستاهای صعب العبور پز، لیروک، گلی چاس، آب گرمک بالا و پایین، دشت خانی زیبا و بنگ به دلیل مسدود بودن راه ارتباطی از طریق جمعیت هلال احمر صورت گرفته و بیش از هشت تن آذوقه و وسایل امدادی در بین ساکنان این مناطق توزیع شده است.

خسروی با اشاره به اینکه مردم مناطق صعب العبور شهرستان با مشکل تامین علوفه، جو و گندم برای تغذیه،احشام خود با مشکل مواجه شده اند، عنوان کرد: باید از طریق بالگرد این اقلام مورد نیاز برای آنها انتقال داده شود تا با مرگ و میر احشام خود مواجه نشوند.

فرماندار الیگودرز با اشاره به بی سابقه بودن بارش برف در شهرستان الیگودرز گفت:‌ ریزش بهمن ارتفاع برف در گردنه نمک را به بیش از ۱۵ متر رسانده و این در نوع خود بی سابقه است.

وی با اشاره به اینکه راهداری استان ماشین آلات خود را در مسیرهای مسدود شده شهرستان جهت بازگشایی راه ها مستقر کرده است، افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری راه های اصلی شهرستان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه ماشین آلات بخش خصوصی نیز برای بازگشایی مسیرها به کارگیری شده اند، عنوان کرد: چنانچه شرایط جوی اجازه دهد تا فردا تمامی مسیرهای مسدود شده شهرستان بازگشایی خواهند شد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close