اخبار بروجردلرستان

تخصیص ۷۸ درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای لرستان

روزهای بروجرد– رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان را در سال گذشته، ۲ هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان یعنی ۷۸ درصد تخصیص داده شد که رقم قابل توجهی بود.

فارس: سمانه حسن‌پور در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اعتبارات سفر رییس جمهور به لرستان، اظهار کرد: تعهد مالی سفر برای چهار سال ۱۷ هزار میلیارد تومان بود که شامل تسهیلات و اعتبارت عمرانی است. از این میزان ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات و مابقی اعتبارات عمرانی (بجز راه‌آهن) است.

او افزود: اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۰ استان، ۱۲۰۴ میلیارد تومان و اعتبارات عمرانی سال گذشته ۱۳۱۶ میلیارد تومان بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: علاوه بر اعتبارات عمرانی ۱۵۰ میلیارد تومان به صورت نقدی به آزادسازی قلعه فلک افلاک و ۱۹۰ میلیارد تومان‌نقدی به راه‌آهن خرم‌آباد – بروجرد-اندیمشک تخصیص داده شد.

حسن پور بیان کرد: نکته دیگر اینکه ما چند مورد را هم به مصوبات سفر رییس جمهوری اضافه کردیم که شامل زیرساخت فرودگاه ۱۹ میلیارد تومان ، ۳۰ میلیارد تومان پل بلیلیوند، ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات موزه و ۱۰ میلیارد تومان به تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان بود.

او گفت: همچنین ۱۲۰۰ میلیون تومان برای راه آهن مصوب شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان بیان کرد: در مجموع سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، ۸ هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات و اعتبارات عمرانی به استان ابلاغ و تخصیص داده شد.

حسن پور اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان را در سال ۱۴۰۱، ۲ هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان یعنی ۷۸ درصد تخصیص داده شد که رقم قابل توجهی بود، سال ۱۴۰۰ تخصیص اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای ۵۵ درصد بود.

او همچنین به اعتبار ۲۴ دستگاه اجرایی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: یک هزار میلیارد تومان اعتبارات جاری به ۲۴ دستگاه اجرایی استان ابلاغ شد که ۹۹/۷ درصد آن تخصیص پیدا کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close