اخبار بروجرد

گازرسانی به ۱۸ روستای بروجرد تا پایان امسال انجام می شود

روزهای بروجرد- رییس شرکت گاز بروجرد گفت: گازرسانی به ۱۸ روستای این شهرستان با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار تا پایان امسال انجام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران شاهرخ همتی،رییس شرکت گاز بروجرد بیان کرد: هم اکنون ۹۵ درصد روستا‌های سه بخش مرکزی، شیروان و اشترینان این شهرستان از نعمت گاز برخوردار است و تمام ۳۹ روستای اشترینان به شبکه گاز شهری متصل است.

او اظهار کرد: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری بروجرد با ۱۲۵ هزار مشترک از نعمت گاز شهری برخوردار هستند.

همتی مجموع روستا‌های واجد شرایط گازرسانی در این شهرستان را ۱۹۸روستا اعلام کرد و افزود: تنها ۲۲ روستای دیگر این شهرستان نیازمند متصل شدن به شبکه گازشهری هستند که عملیات گازرسانی به آن‌ها در حال انجام است.

رییس شرکت گاز بروجرد اضافه کرد: از این تعداد روستای باقیمانده اجرای طرح گازرسانی ۱۱روستا در درست پیمانکار و چهار روستا در حال اجرا است.

او  ادامه داد: دهه فجر نیز هفت طرح گازرسانی روستایی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

رییس شرکت گاز بروجرد یادآور شد: نیمه اول امسال چهار طرح گازرسانی در این شهرستان افتتاح و حدود ۲ هزار نفر از نعمت گاز شهری بهره‌مند شدند.

همتی تاکید کرد: در راستای توسعه و خدمات رسانی یکسان به روستاییان هم اکنون ۱۷۶ روستای این شهرستان به شبکه گاز شهری سراسری متصل هستند.

او با اشاره به وجود ۱۲۵ هزار مشترک گاز خانگی و ۲۵۰ مشترگ گاز صنعتی در بروجرد گفت: مصرف گاز در این شهرستان تغییری با سال گذشته ندارد و انتظار می‌رود در روز‌های سرد زمستان شهروندان صرفه جویی لازم در مصرف گاز را داشته باشند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close