لرستان

کاهش ۱۰ درصدی حجم مخازن سدهای لرستان نسبت به سال گذشته

روزهای بروجرد- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از کاهش ۱۰ درصدی حجم مخازن سدهای این استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

داریوش حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت مخازن سدهای استان، اظهار داشت: به طور کلی در حال حاضر ۴۶ درصد حجم مخازن لرستان پر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش مهر، وی، افزود: حجم مخازن سدها سال گذشته ۱۰۶.۵۴ میلیون مترمکعب بوده است و در حال حاضر حجم کل ذخیره شده در پشت مخازن سدها ۹۵.۵۸ میلیون متر مکعب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، افزود: حجم مخزن سد مروک ۱۰۶ میلیون مترمکعب است که اکنون ۳۳.۱ میلیون مترمکعب معادل ۳۴ درصد آن پر است که نسبت به سال گذشته در همین تاریخ ۳۲ درصد کاهش داشته است.

حسن نژاد، عنوان کرد: مخزن سد ایوشان ۵۲ میلیون مترمکعب ظرفیت دارد و هم اکنون ۲۲.۳۶ میلیون مترمکعب آن پر است و نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

وی در خصوص سدهای خان آباد، هاله و حوضیان، عنوان کردند: هم اکنون حجم مخزن سد خان آباد ۴.۵۸ میلیون مترمکعب پر بوده و نسبت به سال گذشته، ۳۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، بیان داشت: حجم مخزن سد هاله پر است و نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

حسن نژاد، افزود: همچنین حجم کل مخزن سد حوضیان ۳۳ میلیون مترمکعب بوده که هم اکنون با ظرفیت ۲۹.۷۶ میلیون مترمکعب نسبت به سال قبل ۹۰ درصد افزایش داشته است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close