اخبار لرستانویژه ها

نوبخت:دولت بیش از چهار هزار میلیارد تومان در لرستان سرمایه‌گذاری کرد

روزهای بروجرد- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تصمیم دولت بر این است ۵۶ طرح جهش تولید را تا پایان سال و ۱۱۲ طرح کلیدی را تا خرداد ۱۴۰۰ در لرستان به انجام برساند.

محمدباقر نوبخت بیستم بهمن ماه در سفر یک روزه به لرستان در فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته با سیلی که در لرستان رخ داد و منجر به خساراتی شد و دولت برای بازسازی اقدام کرد و امروز نیاز به بازدید و جمع‌بندی عملکرد همکاران دارد.

وی گفت: با توجه به وعده سفر پیش که قرار شد ۲۰۰۰ مسکن محرومان بسازیم امروز برای تحویل این واحدها برنامه‌ریزی شده تا کلید را به دست آنان بدهیم.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید ۳۲ طرح و پروژه با ارزش ۱۴۰۰ میلیارد تومان تا پایان دولت دوازدهم در لرستان افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: در تفاهم‌نامه‌ای که با استانداری لرستان مبادله شده امید می‌رود بتوانیم با ۱۰۰۰  میلیارد تومان طرح‌های جهش تولید و ۱۰ هزار فرصت شغلی برای جوانان و نیروی کار از طریق منابع مختلف برای این استان ایجاد کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:  ۲۰۰۰ مسکن محرومان یکی‌ از پروژه‌هایی است که امروز  در لرستان افتتاح خواهد شد.

نوبخت تصریح کرد: تصمیم  دولت بر این است ۵۶ طرح جهش تولید را تا پایان امسال و  ۱۱۲ طرح کلیدی را تا خرداد ۱۴۰۰ در لرستان به انجام برساند.

به گزارش ایسنا، بازدید از طرح بازسازی پل‌های بلیلوند، ماسور و آیت الله کمالوند، طرح پادگان جدید سپاه استان، تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان، آزادراه خرم‌آباد – اراک شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی، افتتاح فاز نخست مینی پالایشگاه پلدختر، دیواره ساحلی پلدختر، افتتاح مسکن محرومان و بازسازی شده سیل و بازدید از ۲ پل سیل زده بابازید و پران پرویز از برنامه‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه به لرستان خواهد بود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close