اخبار بروجردلرستان

نماینده دورود و ازنا خواستار بررسی ویژه در مورد ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در ملایر شد

روزهای بروجرد- نماینده دورود و ازنا در مجلس، گفت: طرح مطالعاتی ایجاد نیروگاه حرارتی ملایر نیازمند بررسی ویژه است.

حسین گودرزی درباره طرح مطالعاتی ایجاد نیروگاه حرارتی ملایر، گفت: در ماه‌های اخیر مطلع شدیم که  شرکت زیر ساخت توسعه نیروگاههای حرارتی در حال مطالعه تعیین محل احداث ایجاد نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در محدوده شهرستانهای ملایر، بروجرد و دورود و  صدور مجوز ساخت آن برای بخش خصوصی است.

به گزارش خانه ملت، نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدین منظور با معاون وزیر و رئیس شرکت مذکور دیدار و مزیت های شهرستان دورود را برای ایجاد این نیروگاه مطرح و خواستار، بررسی میدانی شهرستان از سوی مشاور مربوطه شدم و در  ماه های اخیر هم پیوسته با این شرکت در ارتباط بوده ایم.

 وی ادامه داد: به موازات آن با مسئولان شهرستان برای پیشنهاد زمین های مناسب هماهنگ کردیم و در این راستا مسئولین شرکت مشاور طرح، روزهای اول هفته جاری از مناطق مورد مطالعه سه شهرستان یادشده بازدید میدانی به عمل آوردند.

 گودرزی افزود: در محدوده شهرستان دورود سه مکان پیشنهادی مورد بررسی میدانی قرار گرفت و گروهی از جمله معاون فرماندار، معاون جهاد کشاورزی و مدیر منابع طبیعی شهرستان آنان را همراهی نمودند بنابراین، نتیجه مطالعات گروه مشاور به شرکت زیر ساخت ارائه و بر اساس شاخص های مورد نظر مکان مناسب انتخاب خواهد شد.

وی  ادامه داد: شرکت مشاور نظر کارشناسی خود را ارائه نموده که قرار است در آینده نزدیک مجدد بررسی میدانی از سوی رئیس شرکت زیر ساخت انجام و تصمیم گیری شود.

 نماینده دورود و ازنا در مجلس یادآور شد: اگرچه تصمیم گیری نهایی با توجه به شاخص های تخصصی مورد نظر جهت ایجاد نیروگاه و نتایج مطالعه ی گروه مشاور ملاک خواهد بود و همه تابع این قواعد خواهیم بود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close